verjaardagscadeau 4 jarig meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Damay77, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    mijn meisje word over 3 weken 4 maar ik weet gewoon echt niet wat ik voor haar moet kopen.
    iemand een idee voor een cadeau?
    wat heeft ze al:
    - fiets
    - rolschaatsen
    - veel little people
    - veel duplo
    - veel spellen
    - veel kleispullen
    - kralen
    - veel poppenzooi
    - little ponys
    - verkleedspullen
    - veel boeken
    - keukentje met genoeg troep erbij

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Schooltas met een leuke broodtrommel enzo? Was hier groot succes torn mijn zoon 4 werd.
    Oh ja, een vriendenboekje! Hier heeft elke kleuter er eentje :D

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Playmobil !
    onze dochter wordt over 2 weken 4....van ons krijgt ze een fiets.
    maar verder vragen we playmobil.
    met kerst/sinterklaas heeft ze er wat van gekregen en ze speelt er heel veel mee.
    dus nu hebben we iedereen playmobil gevraagd.
    en puzzels vindt ze ook erg leuk, vooral omdat ze nu de grotere puzzels kan van 50 stukjes.
    en knutselspulletjes hebben we aan vriendinnetjes gevraagd, ze knutselt nu ook heel veel knippen, lijmen, glitter.
    Mini loco......ons dochtertje heeft van het zandkasteel die is erg leuk.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Lastig he?! Hier ook al zo enorm veel door een oudere zus. Waar ze nu veel mee bezig is: knutselen (eigen koffertje met speciale scharen, allerlei blaadjes en stroken etc), puzzels 70-100 stukjes, mini-loco, oefenen met letters met spel op weg naar groep 1, andere spellen vooral van Haba, eigen cd-spelertje met een cd'tje, leuke (voor)leesboeken, Playmobil en Lego Friends, Kinetic Sand, step(!).

Ze krijgt hier komende week: een speelgoed paardencap, nieuw badpak voor zwemles, juwelendoosje met setje oorbellen (net oorbellen laten schieten en ze is zo trots dus alvast een nieuwe set ;)), knikkerbaan, koptelefoon, Playmobil en verder is het voor mij ook nog een verrassing :p

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een abonnement op de Bobo.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

radio
    bureau met stoel
    broodtrommel met beker
    rugzak
    buiten speelgoed

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mooi en compleet ingericht houten poppenhuis. Heb ik de jongste vorige week gegeven en het is bij beiden een groot succes. Tweedehands en via Ebay, hoeft niet duur te zijn.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik zou inderdaad een schooltas met broodtrommel, fruitbakje en beker doen ofzo.
    En/of, als ze van knutselen houdt, knutselspullen. Die gaan tenminste op.
    Of een abonnement op het een of ander; tijdschrift, dierentuin, speeltuin, ...

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij wisten het met 4 jaar ook niet...
    Het is echt zo'n overgangsjaar waarvan je weet dat een speelgoed dat ze hebben ineens niet meer leuk is.. Maar waar ze dan wel mee gaan spelen nog een beetje gokken is.

Ook hier toen al wel een playmobil-verslaving (er stond nog een curver-box vol van papa vroeger) dus dat hebben we gevraagd.
    Verder een step.
    En zelf hebben we inderdaad (hoe creatief) schoolspulletjes gegeven.
    trommeltje, beker en een mooie tas.
    Waar ze superblij mee was want tja... Ze ging (hoe toevallig!) na het weekend voor het eerst naar school :)

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    trommeltje, beker en tas krijgt ze inderdaad al van de familie.
    mini-loco heeft ze al. playmobiel zit ik eerlijk gezegt niet zo op te wachten:) zo klein we hebben al zoveel duplo en little people zooi.

ik heb inderdaad getwijfeld over een radio/cd speler maar was een beetje bang dat e daar een beetje te jong voor zou zijn.. maar niet dus? (ze is wel redelijk "ver" voor haar leeftijd). kunnen die dingen ook gebrande cd's afspelen of alleen orginele?

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Anders neem je een mp3-speler met losse boxjes
    Daar kan doorgaans weinig aan stuk.

Overigens verdwijnt die little people straks vanzelf nasr de achtergrond...
    Wij hadden LP beneden staan en de playmobil op haar kamer.
    Inmiddels is de LP verhuisd naar de schuur en de playmobil wordt nog veelvuldig mee gespeeld.

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier een cd-speler op de kamer (een roze ;)) en dat gaat al een jaar heel goed (voor haar 3e verjaardag gehad). Zelfs de jongste kan er zonder problemen mee omgaan. Cd-tjes zijn natuurlijk wel wat gevoeliger voor vallen etc, maar anders misschien inderdaad een mp3 spelertje? Hebben ze hier ook (de oudste 2) en dat is nog makkelijker: download een berg muziek, zet het erop en is natuurlijk ook zo mee te nemen voor bijv vakantie etc.

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter wordt 3 en heeft ook een cd-spelertje op het verlanglijstje staan. Ze kan ook overweg met de iPhone dus ze zal vast ook snel genoeg leren hoe ze een cd kan aanzetten...
    Verder vragen wij bijvoorbeeld ook entreekaartjes voor efteling, theatershow woezel en pip, K3show etc. Misschien is er wel iets wat jouw dochter ook graag wil doen?
    Verder vragen we vooral knutselspullen (strijkkralen bijv.) omdat dat op gaat en in ons geval ook spulletjes voor haar grote meidenkamer zoals een spiegel, bureautje etc.

Deel Deze Pagina