Wat ik zomers altijd doe bij mijn dochters is elke dag een ander staartje of vlechtje. Scheiding op een andere plaats. Dan word het haar heel mooi in verschillende tinten blond. En niet met een streep uitgroei. Dat valt dan bijna niet op.
wat raar dat mensen dat denken? dat hebben toch heel veel kindjes? mijn zoon ook. die is in de winter donkerblond en in de zomer veeel lichter.
Is toch heel normaal? Mijn dochtertje heeft ook allerlei tinten blond en net alsof ze highlights heeft, vind het mooi.
Mijn dochter heeft ook verschillende kleuren haar. Maar dan het hele jaar door. Wat raar dat mensen dat vragen. Is toch algemeen bekend dat je van de zo'n een lichtere haar kleur kan krijgen. Ik zou er niks aan doen. Ze is 2, dus haar haar is zeker niet geschikt voor allerlei huis, tuin en keuken middeltjes. Kleurt vanzelf wel bij.
Mijn dochter ook. Ikzelf zeg altijd lijkt wel of high lights heeft. Ik vind het juist mooi, buiten dat de kapper mijn dochters wel eens kleurt met krijt (kleurpoeder) verf ik haar haren uiteraard niet. Als mensen zouden denken dat ik dat wel doe zegt dat meer over hun dan over mij
Mijn zoontje en ik hebben hetzelfde. Meestal trekt het bij mij in de herfst alweer weg en is er nauwelijks nog wat van te zien. begrijp niet dat je er iets aan zou moeten veranderen omdat sommige mensen niet kunnen nadenken...
Dit inderdaad! En misschien ligt het wel aan mij hoor, maar ik vind het heeeeeeel erg raar dat mensen vragen of het geverfd is??? Hier ook extreme verkleuringen maar ik heb werkelijk die vraag nog nooit gehad en het zou niet in mij opkomen om zoiets aan een moeder van een peuter/kleuter te vragen......Gewoon omdat je toch na kan gaan dat dat niet het geval is?
Mijn dochter had als baby zwart haar en dan 1 blonde pluk, kreeg ook de vraag of ik het had geverfd haha. Jaja baby van paar weekjes oud 😀. Nu heeft ze uiteraard nog steeds dat plukje maar valt niet zo op