Wie gaat er ook weer kijken volgende week dinsdag, donderdag en zaterdag? Wat vinden jullie van onze inzending?? gaan we weer hoge ogen scoren?
Mocht ik het niet vergeten dan zal ik er wel even naar kijken waarschijnlijk. Geen idee hoe het liedje daar ontvangen wordt maar ik persoonlijk vind er geen ruk aan
Ik vind het wel mooi! Beetje slow, maar misschien een goede opvaller tussen het circus geweld. Ga zéker kijken. Hou ervan
ik wil ilse en waylon wel even zien, het is een geweldig goed nummer! maar geen powersong, dus voor de Eurovisie niet haalbaar denk ik..
Ik weet niet eens wie er voor ons gaat zingen, maar zal vast wel weer niks worden. Vind het altijd van die domme nummers die ze hebben. Maar ik ga wel ff kijken als ik het niet vergeet
Er is al zo veel kritiek op geweest .. ik denk ook dat het voor het songfestival niet haalbaar is .. jammer!
ik weet t echt niet. Met Anouk had ik toen een goed gevoel maar dit jaar.... Ga zeker kijken maar helaas wel eerst opnemen want ik heb die avond tot half 10 een training. nummer zelf. Wel grappig, weer eens wat anders dan de toppers of Sieneke haha
Ik ga kijken! Ben alleen wel bang dat we niet eens mee mogen doen met dit nummer. Maja dacht ik vorig jaar ook met Anouk en toen zijn we nog best ver gekomen
tja de persoon an sich is ook niet mijn type maar die hele circus om alles en iedereen heen vind ik t altijd wel leuk om t toch te kijken
Ik ga kijken! Nederland komt nooit ver (en terecht), maar ik vind mensen zoals Ilse en Waylon dan nog wel net iets beter voor Nederland instaan dan Sieneke en de toppers. Buitenlanders zullen bij Sieneke wel hebben gedacht dat nederland een compleet doorgedraaid land is. Dat liedje was vond ik een lied voor op de boerenkermis, toch niet iets voor op tv...