Echt heel triest voor iedereen voor MJ maar vind het voor de arts ook triest ook alis hij buiten zijn boekje gegaan.
Ik vind het ook triest voor de arts zelf. Ergens is hij ook 'slachtoffer' geworden van deze situatie.
De verslaving de uit eindelijk doodsoorzaak , de druk van MJ zelf maar ook die van de arts. Misschien kan je ergens de aflevering terug kijken.volgende week gaat het over Whitney Houston.
Idd die arts kreeg overal de schuld van en eerlijk geloof ik wel dat MJ zelf die dosis heeft toegevoegd. Die man was verslaafd aan die medicijnen .... Heel triest en niemand hielp hem. Waar was zijn familie toen hij ze nodig had? Nu staan ze wel allemaal heel hard te roepen wie het schuld was maar toen hij nog leefde hebben ze ook niks gedaan. MJ is echt het slachtoffer van de Fame geworden......
Ik vond het ook triest. Het heeft wel indruk gemaakt bij me Als groot mj fan. Maar uiteindelijk heeft hij zich zelf de vernieling in geholpen. Ongeach hoe hard mj ook vroeg om het middel, die arts had moeten weigeren... Beiden hebben ze hier aan mee gedaan...
Ik snap niet hoe die arts die middelen heeft gekregen. Zommige middelen zijn bv alleen voorbehouden aan de anesthesioloog etc. Dat niemand zich afvroeg wat deze privé arts met dat spul moest en dan in die getalen...Dat daar dan geen controle op is!
Ik vond het een beetje sensatiezoekerij. Alles wat er gezegd werd was allang bekend. Daarbij is het voor MJ maar goed dat hij er niet meer is. Hij had vanaf jongs af aan al geen leven meer, altijd in de spotlights. Altijd die druk op je en al die media aandacht. Moet je je voorstellen dat je van jongs af aan niet beter weet dan dat je moet zingen en in de belangstelling staat. Altijd mensen die in je privéleven mengen enz. Ik vind het niet gek dat hij verslaafd was aan drugs/medicijnen. Heel sneu leven heeft deze geniale man gehad.
Jaaaa hier dacht ik ook aan! OOk hoe alles gewoon werd geopenbaard zoals dat hij een pruik droeg, over zijn huidziekte, etc. Arme man, hij is dood waarom nog zo spreken over dingen die gewoon privé zijn:x
Ik was gewoon even aan het zappe en krijg dat vol in beeld.... Ik denk niet dat familie hier toestemming voor hoeft te geven.. bewijsmateriaal is in de rechtszaal publiekelijk getoond