Goedemorgen allemaal, Ik ben voor mijn dochters van 2.5 en 5 aan het kijken voor slipstop schoentjes. We merkten vorig jaar dat ze last hadden van de hete tegels en dat ze waterschoenen niet lekker vonden zitten. Zijn hier dames/heren die deze gebruiken voor hun kinderen, en hoe bevallen ze?
Ik gebruikte ze vorig jaar zomer voor mijn dochter. Ze kon toen net lopen en ze waren fijn voor buiten. Ook heeft ze ze weleens aan gehad onder de douche en tijdens het spelen in het zwembadje. Ik vond ze fijn. Ze zitten fijn, tenminste mijn dochter had ze graag aan. Ik ga ze deze zomer weer bestellen voor bij het zwembadje en spelen met water. Ze wordt in april 2. Twijfel ook nog of ik ze voor mijn 5 jarige bestel. (augustus wordt ze 6)
Ideaal! Ik heb ze vorig jaar gekocht voor op vakantie (waterpark, zwembad, hete tegels, heet zand). Werkt allemaal even goed. Even afspoelen als ze vies zijn en ze zijn ook zo weer droog. Hij doet ze ook aan als we hier zwemmen, het voorkomt vallen/uitglijden doordat hij gaat rennen.
Ik zit er ook aan te denken om ze te kopen voor de kinderen. Lijkt me handig op de camping onder de douche.
Ja zag daar ook leuke hebben! Binnenkort eventjes bestellen ook veiliger voor onder de de douche met H.
Oh ja dat is ook een goed idee! Mijn zoon wil altijd in bad dus niet nodig, maar ze zijn echt handig in meerdere situaties.
Bedankt voor de reacties! Ik heb ze uiteindelijk besteld bij slipstopshoes! Goede kwaliteit en de dames zijn er blij mee
Ik vind ze top! Vorig jaar als verjaardagskado gekregen voor de tweede verjaardag van mijn dochter en gebruik ze altijd voor in het zwembad of indoor speeltuin of als we buiten gingen zwemmen voor op de stenen/zand enzo! Makkelijk aan te doen en sluiten mooi aan op de enkels waardoor ze ze ook niet verliest!