Ik denk vergelijkbaar qua lengte. ze pastte nog wel in de groep 1 . Maar omdat we dan na een klein jaar weer een stoel hadden moeten kopen kozen we voor deze..Ze heeft zeker tot 4 jaar in de vijfpunt gordel gezeten. Daarna gingen we over naar de autogordel
Weet ik niet meer, maxi cosi mag tot het hoofd er bovenuit steekt en dat duurt toch vrij lang. Volgens mij ging ik eerder over dan noodzakelijk vanwege het gewicht.
Herkenbaar! Hier ook een lange peuter. Ik heb onlangs een nieuw stoeltje gekocht. Hij paste qua lengte niet meer in de maxi cosi axissfix i size. Nu een groep 1/2/3 stoeltje met Isofix en draaibaar. Fijn te verstellen en hier kan Binky nog goed mee vooruit. Een Novi baby Goliath premium. Kunnen uitproberen bij Van Asten in Tilburg.
Hier bij allebei mijn kinderen ook. Mijn oudste zoon van 5 jaar heeft broekmaat 110 en hij draagt qua shirts maat 122/128. TS, wij hebben voor onze oudste zoon toen hij 2,5 was een Nuna opvolg stoel gekocht. De jongste ging toen in de andere Nuna stoel. Wij zijn er erg tevreden mee! De stoel kan namelijk niet alleen in de lengte omhoog maar word ook breder wanneer je ‘m verstelt.
Ik had voor mijn lange lichte dochter de Kiddy Guardianfix, een 1/2/3 stoel met vangtafel. Zij vond dat helemaal geen probleem, maar je kunt in de winkel even testen hoe hij daarop reageert, sommige kinderen verdragen het inderdaad niet. Maar je moet er ook weer niet teveel ophef over maken natuurlijk. En dan ben je echt klaar tot hij te groot is voor een autostoel, want zonder de vangtafel is het een 2/3 stoel. Het was een heel fijne stoel want hij wordt ook breder als je hem hoger zet, dus het blijft goed passen.
Hier ook een grote zoon. Hij is ook voor hij 2 jaar was moeten overschakelen naar de Cybex Sirona. Mijn man heeft de Recaro in zijn auto. Die gebruikt hij al sinds onze zoon niet meer in de maxi-cosi kon. Die zit ook nog steeds goed. Dat is misschien een optie?