Het is zomer, en nu heb ik een vraag. Wat dragen jullie peutermeisjes onder een jurk/rok? Ik heb een paar capri-leggings liggen, maar ben bang dat er maar 2 echt mooi van vallen en dat vind ik eigenlijk ook warm bij echt warm weer voor onder een jurkje. Alleen loopt ze nu ook regelmatig met de onderkant van haar jurk rond haar middel als ze gekke capriolen heeft uitgehaald, dus misschien is een korte legging eronder geen overbodige luxe . Ze is nog te jong om zelf eraan te denken om haar jurk te fatsoeneren (ze moet nog 2 worden). En waar hebben ze evt echt korte leggings, ik zie overal driekwart.
Ik heb nog geen mooi aansluitende boxers met pijpjes gevonden. Nu draagt ze nog een luier ook, dus het is verder niet dat er iets te zien is ofzo, maar het ziet er zo gek uit.
Zeeman verkoopt korte legging/broekjes. Ik heb ze dit jaar nog niet gekocht. Ik wilde er een linkje bij zetten, maar de website van Zeeman is nu niet bereikbaar.
https://nl.aliexpress.com/item/Korean-Small-Child-Girls-Shorts-Three-Modal-Anti-Lace-Pants-Children-girls-Shorts-Safe-shrts/32776763103.html?spm=2114.13010608.0.0.7hnB38 Ik heb deze besteld, is wat langer dan een boxer.
Hier ook driekwart van de Zeeman. Als ze het dan nog warm heeft, gaat die gewoon uit. Ze heeft ook gewoon een luier en romper aan, op deze leeftijd ga ik me echt niet druk maken dat dat dan te zien zou zijn eigenlijk. Want er is dus niks te zien.
Als ze eeen luier aan heeft zou ik er helemaal niet mee zitten. Voor mijn dochter heb ik boxersshorts van de h&m.
Je hebt van die leuke luieronderbroekjes vaak nog die eventueel kunnen Ik heb altijd een legging eronder gedaan omdat ik dat fijn gevoel vond mijn dochter was dan ook met 2 al zindelijk dan is het toch anders Ze is nu 8 en draagt altijd een legging eronder zijn zoveel viespeuken en kids moeten gewoon vrij kunnen spelen Maar met een luier kan het wel hoor
Ik heb van die leuke onderbroeken met rushes op de billen voor onder jurkjes. Van de zeeman/AliExpress.
Zeeman en ter Stal hebben korte legginkjes. Die draagt mijn dochter ook naar school onder jurkjes en rokjes als het heel warm is.
l Leuk zijn die! Jammer van dat kanten randje.... @ts: Hier ook gewoon een onderbroekje/boxertje of luierbillen hoor.. vind het altijd wel schattig staan, zo'n ukkie die met de jurk in de lucht rondjes draait en dan die luier eronder uit haha... Maar bij zeeman hebben ze boxertjes. En kijk; deze bij de Hema: http://www.hema.nl/winkel/kind/meisjeskleding/meisjes-ondergoed/3-pak-meisjes-boxers-(19321298)?color=wit
Het gaat me ook niet om de inkijk eigenlijk, maar als ze in een speeltuin ofzo ergens gaat zitten dat het wat fijner voelt met een laagje stof. En misschien wordt ze ook wel zindelijk deze zomer, hoewel ze niet de vlotste ontwikkeling heeft, dus dat zou me ook niet verbazen als dat nog even duurt . De boxers van de zeeman zitten haar heel slecht (veel te ruim bij de band en pijpjes, de rest wordt wel opgevuld door de luier), maar de leggings zitten wel redelijk, en bij korte kan ik gewoon de kleinste maat kopen. De laatste keer zag ik alleen capri leggings, dus ik wist niet dat ze ook kortere hebben. Daar ga ik even naar kijken van de week. De hema onderbroekjes zijn leuk, maar ik ben bang veel te groot, dochter is erg smal, de enige goed passende onderbroekjes zijn tot nu toe van beeren en petit bateau (hemden van beeren zijn ook goed, van petit bateau helaas ook nog te ruim), en juist die merken hebben geen boxers.
Ik heb ook een smal meisje en voor deze zomer maatje 86 boxertjes van de zeeman gekocht. Zitten prima! Heb er een hele stapel van. Hoop deze zomer ook met zindelijkheidstraining te kunnen beginnen..
Welke zijn dat dan? Bij mijn dochter zitten ze echt niet goed, maar ik weet niet zeker welke maat ik heb, misschien heb ik dezelfde maat als van de hemden gekocht (ik had me laten vertellen dat die heel smal vielen, niet bij mijn dochter dus ), zo van over de luier zullen de broekjes ook wel smal vallen....
Rompers zitten erg ruim bij haar, ze is lang en heel smal. Daarbij gaat het om zomerse temperaturen, dus dan droeg ze vorig jaar ook geen romper, is toch veel te warm? Ik draag zelf ook geen hemd onder mijn kleding in de zomer . In ieder geval had ze vandaag een jurkje aan, vanochtend nog met een lange legging eronder, maar vanmiddag zonder. Ik heb haar onderbroek en luier en blote buik erg veel gezien vandaag.
Ik heb vandaag korte leggings gekocht bij de zeeman. 3 verschillende kleuren. Zijn iets langer dan boxershorts en zitten dus mooi boven de knien.
Zeeman inderdaad. Ik koop die korte leggings ieder jaar. Ze zijn vaak wel snel uitverkocht, al valt het in 92 vaak wel mee. Ook knip ik wel een lange leggings af.
Waarom?? Ik vind rompers echt voor de hele kleine babytjes. Zodra ze hier boxertjes pasten gingen ze over (rond de 1/1,5 jaar). Zo onhandig met verschonen die dingen.