Onze meid is nu 6 maanden, en zijn dus overgestapt van nutrilon 1 naar nutrilon 2.... Nu valt het me wel op dat ze veel minder drinkt dan voorheen. Ze dronk bij 1 210 Ml 7 schepjes. Nu bij 2, 180ml en 6 schepjes, en houdt altijd nog een plonsje over. Kan dit komen door de overstap ?? Vult 2 beter??? Ze krijgt 's ochtends potje fruit, savonds half potje groenten en voor het slapen gaan papflesje 210ml,7schdpjes voeding en 2 scheppen pap.(bijvoeding) over de gehele dag bieden we haar ook nog 4 flesjes voeding aan) Of doen we iets geks??
Nummer 2 vult wat meer inderdaad en het is ook de bedoeling dat ze daarvan wat minder drinkt en de bijvoeding wat meer wordt. Je gaat dan langzaam over op 3 flessen. En bij Nr 3 langzaam op 2 flessen.
Ja waarschijnlijk wel. Hier had ik ook het idee dat nr. 2 meer vulde. Hier ging hij ook al snel over op 3 flessen. En aan 180+6 had hij vanaf toen ook altijd genoeg, voor de 6 maanden was dat niet altijd zo, al heb ik nooit standaard 210+7 gegeven, maar soms dus wel een extra flesje tussendoor. Is met nr. 2 voeding nooit meer nodig geweest.
Hier ook zo. Hij dronk van 1 nog 4 flessen van 180cc en nu 3 van 180cc en laat af en toe wat staan. Geen idee of het meer vult het kan natuurlijk ook door de vaste voeding komen.