Maak me zorgen om mijn kleine boef!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by xxisoldexx, Sep 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Mijn ventje is 3 jaar en 7 maanden. Vanaf dat ie geboren is gaat het niet goed met zijn gezondheid. Veel huilen, onrustig en slecht groeien. Na een maand of 4 eindelijk naar de kinderarts. Ernstige reflux. Gelijk aan de medicijnen maar helaas bleef ie onrustig, veel spugen en slecht groeien. Na een paar opnames medicijnen verandert en het leek iets beter te gaan. Toen ie 9 maanden was op onverklaarbare wijze zijn been gebroken bij de gastouder. Daarna ging het weer slechter. Hij viel veel af en werd op zijn verjaardag voor 2 weken opgenomen. 9 opnames verder en na 2 jaar begon ie eindelijk beter te groeien en beter te eten. Hij had alleen nog veel koorts. Wat was dat toch? Uiteindelijk doorgestuurd naar de kno arts. Conclusie slechte oren, veel ontstoken. Dus buisjes en neusamandelen knippen. (afgelopen maandag voor de 5de keer buisjes gehad.)
    Vanaf zijn geboorte merkten wij en andere dat ie wel erg veel schrikt en afwezig is maar geen enkele arts die dat ook vond. Afgelopen april heeft zijn logopedist toch maar een brief naar de huisarts geschreven want het klopte toch niet. Binnen 2 dagen konden wij de neuroloog terecht en binnen een week een EEG en MRI. Uitslag: duidelijk epilepsie.
    Nu moet ie volgende week voor een 24uurs EEG, ondanks medicatie veel aanvallen 's nachts? Maandag moet ie naar de kinderarts en waarschijnlijk word ie dan doorgestuurd naar het WKZ want de laatste tijd horen ze een "rare ruis" over zijn kleine hartje.
    Ik moest dit even kwijt. Maak me zo zorgen om mijn kleine boef!

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ach, wat naar voor jullie... kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je mannetje! Jullie hebben al heel wat voor je kiezen gehad zo te horen, allemaal van die dingen die opstapelen.

Heel veel sterkte!!

3. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Jeetje wat heftig, ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte met je kleine mannetje!! En een dikke knuffel x

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    sterkte meid!
    Hier ook een probleem kindje. Sinds een kleine maand ook epilepsie. Moeten nog de EEG afwachten maar voor de neuroloog is het duidelijk. Dit omdat Owen ook autisme heeft en een forse ontwikkelingsachterstand.

Dus ik snap je zorgen. Dikke knuff voor je meis!!

Share This Page