buikpijn s`nachts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kris8, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mijn dochter heeft al 3 nachten buikpijn. Overdag niets aan de hand. Ze eet en drinkt gewoon goed.
    En steeds wordt ze rond 01u huilend wakker van de pijn...
    Even overlegt met de huisarts vanochtend en die wilde haar toch even zien dus we gaan zo even
    Hopelijk heeft die een oplossing, want het is wel vermoeiend slaap al 3 nachten zo goed als niet.. terwijl zij zelf na een uurtje weer in slaap valt.. Maar ja.. ik niet :(
    Vind het ook zo sneu ze heeft niet zo gauw pijn althans ze zegt zelden dat ze pijn heeft

Nou ja weet niet goed wat ik hiermee wil.
    Iemand die het herkend misschien ?

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik herken dat van vroeger mijn dochter had dat soms vaak tot 1.5 jaar. We hebben probiotica kuurtje gegeven en was gelijk weg ze is nu 1.5 jaar verder en nog geen buikpijn gehad naast 1x toen ze moest spugen..

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Volgens de huisarts niet zo veel aan de hand... gelukkig. Had ik ook wel een klein beetje verwacht.
    W.s. gewoon wat piekeren. Ze adviseerde iets meer aandacht voor het slapen gaan.
    Een typische decemberkwaal aldus de HA. Vanaf maandag als alles weer normaal is grote kans dat het over gaat/ is..

Ze deed het trouwens superfijn nam alle tijd. Liet mijn dochter zelf alles vertellen. Erg prettig

Deel Deze Pagina