Mijn dl is 25 mnd en sliep nooit door. Op zich geen probleem. Ik geef borstvoeding, legde haar in mijn slaap aan en we sliepen verder. Een maand of 3 geleden gestopt met de nachtvoeding en nu langzaam aan begint ze s nachts door te slapen. Niet elke dag maar toch wel zeker 3 keer per week. Ze is dan tussen 5-7 uur wakker. En ik vind het heeeeerlijk! Ik maak gewoon nachten van 6 uur of meer . Zo dat wilde ik even delen hahaha
hahha geweldig. dat begrijpt alleen de mama's die het vergeten hebben om normaal te slapen. heel goed gedaan meid! ik hoop dat het steeds nog beter wordt! het leven voelt heel anders als je door mag slapen!
Nou he?! Ik vond de nachten eigenlijk nooit een probleem. Gewoon geaccepteerd. Totdat je weer eens door mag slapen . Als ze nu wakker wordt, heeft ze wel heel erge dorst en drinkt water. Na 5 uur is het wat mij betreft ochtend en mag ze weer lekker bij mij drinken
Nou, hier een mama die zelden een gebroken nacht heeft (gehad). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je heel blij kunt zijn dat je na ruim 2 jaar weer kunt doorslapen!