Goedemorgen, Ik zit een beetje over ons zoontje in. Even mijn verhaal in het kort. Ons zoontje is met 31+5 weken geboren en heeft in die periode van het ziekenhuis een NEC bacterie gehad. Een paar weken later kreeg die weer bloed in zijn ontlasting maar nu denken de dokters dat die een KMA heeft. We zijn toen overgestapt op Nutrimigen, Hier heeft ie altijd goed opgereageerd en tot op heden ook geen bloed meer. Maar sinds een paar daagjes heeft ie ontzettend groene zure en dunne poep, niet waterdun trouwens. Wij hebben het idee dat de voeding niets meer doet, het vult niet goed heb ik het idee. We hebben er al jhbp doorheen maar dit lijkt niets meer uit te maken. Ik heb er nu 1/4 theelepeltje doorheen. Mag dit ook verhoogd worden voor het volle gevoel? Of hebben jullie misschien nog een idee welke voeding geschikt is voor mijn zoontje zonder dat die weer last van zijn darmen krijgt of laat staan bloed gaat poepen? Want ik weet het niet meer en ik wil hem wel graag verzadigd zien. En hebben jullie misschien nog andere tips? Hij is trouwens sowieso niet helemaal fit, spuugt wat en heeft buikpijn en snot en hoest. Misschien kan het daar ook van komen maar ik zou toch graag jullie mening er over willen horen. Alvast bedankt. Liefs Anomiepje.
Is het groen en slijmerig? Hier is mijn kleine aan de neocate, dus ook voor tegen de kma, en de laatste tijd ook snotterig en hoesterig, en haar luiers zijn nu ook groen, zurig en af en toe ook flink slijmerig. Hoeveel nutriton doe je per hoeveel voeding? hier doe ik een half schepje (wat er bij hoort, weet dus niet hoeveel dat is in theelepels) per 150 cc water.
Ten eerste zou ik zeer zeker niet overstappen op andere voeding zonder overleg met de arts. Hoe lang krijgt hij deze voeding al? Als je het idee hebt dat hij niet verzadigd is zou ik beginnen met flessen op te hogen. Ivm zijn ontlasting etc zou ik contact opnemen met de arts. Misschien is hij wel gewoon ziek of is de voeding niet sterk genoeg. In dat laatste geval kom je dan uit op nutramigen AA of neocate (zijn beiden hetzelfde, alleen ander merk)
@ Blackeyedgirl, Het zal wel bij de verkoudheid horen, want het is idd nu zuur en afentoe slijmerig wat jij ook zegt. Met die jhbp is het even zien, ik ga gewoon wat proberen zodat het ietsje dikker word dan nu. @ Antje77, Hij krijgt deze voeding al 5 a 6 weken, dus dat is al een lange tijd, zijn ontlasting is altijd steviger geweest dus denk dat het aan het griepje ligt. De KA zegt ook dat het door zijn verkoudheid kan komen dus dan ga ik eerst maar van uit. Ik probeer het nu wel met de jhbp en ga kijken of die dan wat meer is te verzadigen. Anders weer contact met de KA.