Cadeau juffen peuterspeelzaal

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Snoopy1983, 12 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en neemt dan afscheid van de peuterspeelzaal. Nu wil ik de juffen iets leuks geven en liever geen chocolade etc omdat ze daar vast al genoeg van hebben. Ik zat al te denken aan een prentenboek maar misschien hebben jullie nog leuke ideetjes?

Alvast bedankt!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Iets lente-achtigs? Het is bijna Pasen.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.920
    3.938
    113
    Toen mijn dochter afscheid nam op de psz heb ik haar voor beide juffen een terra cotta potje laten op verven en er een klein plantje in gedaan (calanchoe, maar kan ook narcissen of blauwe druifjes ofzo )

kleinepien vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    Onze uk neemt ook bijna afscheid en wij geven 2 peuterboeken als groepscadeau. Als kleinigheidje aan de juf geven we dan zelf gebakken jan hagel koekjes.

Iemand die ik ken gaf een klein weckpotje (kruidenpotje action, per 4 verpakt volgens mij) gevuld met m&m's en een tekstje met alle kleuren bijvoorbeeld blauw voor wat we samen hebben gelachen. Vast ergens te vinden op internet.

Als ze een groepsknuffel (puk of andere ) hebben zou je daar iets voor kunnen maken als je handig bent.

Een leuke pot waar je bollen in zet en wat paasversiering, bij ons staat er in het midden van de groepstafel (met de vaste banken) iets gezelligs. De pot kan je versieren.

Ook leuk is een mok laten versieren met speciale stift (action) en afbakken in de oven.

Een soort memo bord is ook leuk. Je koopt een kladblok met lijntjes en knip je een stuk karton (doos) groter dan het kladblok.
    Mooi (inpak) papier plak je op de voor en achterkant en met washi tape plak je de randen af, op een vel papier laat je je zoontje een tekening maken en plak je het onder het klad blok. (Achterkant kladblok insmeren met plak en vast maken) Simpel om te maken maar met leuk resultaat.

5. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Een persoonlijk kaartje van je zoontje is erg leuk en chocola of een pot snoep gaat er bij ons altijd in hoor :o:. Niemand zal zeggen dat we dat te vaak krijgen.
    Iets om mee naar huis te nemen zit ik zelf niet zo op te wachten, dan inderdaad liever een boek/puzzel/spelletje voor de kinderen.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik had voor de juffen een doosje milka thanks gekocht. Ik had mijn zoon tekeningen laten maken, en die op de doosjes geplakt.
    Misschien ben ik te simpel, maar ik snap nooit zo goed dat het origineel moet zijn.
    Het gebaar zou al voldoende moeten zijn.

sillies vindt dit leuk.
  7. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Heb een bosje bloemen gegeven. Maar wist dat onze juf erg van bloemen hield. Anders was ik ook voor chocola gegaan denk ik.

Vind knutselwerkjes altijd heel lief bedacht, maar kan mij niet voorstellen dat juffen daar op zitten te wachten en alles mee naar huis nemen.

sillies vindt dit leuk.
  8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Bij de overstap van baby’s naar peutergroep hebben we de juffen een mooi bloemstuk gegeven. Wij vonden het een blijk van waardering en daarbij konden ze het na een paar weken gewoon weg gooien lijkt mij vreselijk om met al die potjes, kleurplaten en andere bende te zitten.

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik had een paar waxinelichtjes glaasjes laten graveren, kostte 1,50 per glaasje,moest er wel 12 afnemen met een klein Geurkaarsje en dan een soort pakketje met wat theezakjes en merci.
    Een vriendin van mij kocht zo'n muffinblik, bakte daar lekkere cakejes in, liet haar dochter ze versieren en pakte het in een folie

pippa26 vindt dit leuk.
  10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wij gaven een mooi pakketje met koffie, thee en bonbons van een leuk koffie-/theezaakje (waar ze ook bonbons hebben :D ). Ik koop altijd het liefst iets dat ook echt op gaat, zodat iemand niet nog met iets blijft zitten waar ze eigenlijk niet van houden. Of een groepscadeau, maar dan vraag ik wel wat ze nog graag willen hebben - ze hebben hier bij de psz bv echt super veel boeken, dus dat zou ik niet snel zelf uitkiezen.

11. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Dochter heeft zelf een glazen pot versiert met pareltjesstickers. De pot hebben we gevuld met zelfgebakken koekjes in hartvorm. Daarnaast voor op de groep twee prentenboeken.

owly vindt dit leuk.
  12. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Leuk idee! Ik houd altijd van echt persoonlijk gemaakte cadeau’s, met namen of teksten enz :)

Deel Deze Pagina