stond vanochtend aan school om de sintviering mee te maken, dus ik zei dat ik nog even de stad in ging voor een last minute aankoop (rituals pakketje voor mn moeder) zegt een moeder: ja dat heb ik gister nog gedaan...dochterlief zat ik een speelgoedboek te bladeren en zag een ponykasteel dat ze per se wilde hebben (4 jaar), dus moeder s avonds nog om dat kasteel geweest Ben ik nu gek of is zij het??
Tja, het kan zijn dat ze natuurlijk nog geen andere cadeau's had of nog budget over. Ik vind het eigenlijk niet zo gek Ik weet nog goed dat mijn moeder last minute een babyborn pop voor mij is gaan halen omdat ik die zo graag wilde omdat een vriendinnetje die ook gekregen had.
Ervan uitgaande dat er al aardig wat cadeautjes gekocht waren: knettergek! En anders: best laat op pad gegaan.
Nahja... Als je verder eigenlijk al je shoppings gedaan hebt... Vind ik het een leuke uitgave voor "een extra kadootje" Maar ik denk check even het bedrag.. En er staat op bartsmit.nl ook een mini-kasteel van 15 Neemt niet weg dat wij op een zeker moment zoiets hebben van "genoeg is genoeg"
zij is gek Als ze hem enkel heeft gekocht omdat dochterlief 'm toevallig aanwees denk ik zeker dat dat raar is. Om direct in actie te springen als erom gevraagd wordt ... Als ze nog geen kado had, dan sja ... heb ik er nog steeds zo mijn ideeën over, maar kan ik 'm iets meer begrijpen ...
Ja, of als ze niet echt iets wisten waar dochter specifiek blij mee zou zijn. Ik kan me voorstellen dat ik dan iets algemeens even in de kast zou leggen voor later oid. Wij vinden het verder ook al snel genoeg trouwens hoor.
kijk, ik vind het niet gek dat ze het ging kopen. soms kan mijn zoontje me ook in beweging brengen, net hoe hij iets van me vraagt en ik ben soms te zwak om nee of zoiets te zeggen. maar ja, wat ik wel heel gek vindt van deze mevrouw is dat ze het heel trots aan iedereen wil vertellen. ik zou het kopen met een besef= mama mama ik overdrijf het weer, moet beter nee zeggen etc..dus daar niet zo trots op mezelf zijn bij de kassa.
Denk ook dat tulip dan ook uit gaat van een grote zak vol verwennerij die al klaar stond (en dus ongetwijfeld al hoop geld kostte en vol leuks zit).. En nog even last minute een heel groot kado erbij doen. Bedoel.. Ik haal ook weleens tussendoor iets dat ze graag wil hebben. Met verjaardagen en andere feestelijkheden kopen we bewust weinig omdat ze toch al zoveel krijgt. Dus dan mag ze tussendoor weleens iets wat ze echt geweldig leuk vind. Gewoon zomaar, omdat het kan. Maarja, dan staat er niet al een grote zak ander speelgoed ook startklaar om uitgepakt te worden. Het resultaat trouwens van veel Sintkadootjes vanochtend: Dochterlief had geen idee meer van wat ze nou allemaal had gekregen en was aan tafel gaan zitten met d'r kleurboek dat ze op school van sint kreeg en d'r viltstiften
Nou ja, per se willen hebben doe ik natuurlijk niet aan. Maar ik check wel haar wensen om te geven wat ze ook graag wil hebben. Nou heeft ze van die wensen 99% niet gekregen want madam wil zowat alles hebben Maar iedereen is hier echt anders in. Zo vind ik dat een vriendin van mij de kinderen echt overdreven verwend. Die hebben thuis een kast op hun slaapkamer die op slot zit en die beginnen ze in januari al te vullen voor aanstaande sinterklaas . En dan is een kast vol speelgoed nog niet genoeg want dan houden ze nog 2X pakjesavond bij allebei de opa's en oma's. Terwijl ik toch zou zweren dat er geen speelgoed bij past in dat huis aangezien het opgestapeld ligt op vensterbanken en in hoeken.
@tamio: oef! Nou hier is ze heel erg verwend maar weinig van wat ze heeft gevraagd en toch is ze er erg blij mee. Een echte tekenmap voor al d'r tekeningen Mens erger je niet Een mozaïekset... Dingen waar ze echt heel blij van wordt op zich Op d'r lijstje stond een racebaan EN een treinbaan. Niet zo erg... Maar de ikea- treinbaan die boven ligt kijkt ze zelden naar om... Soms denkt mama toch beter te weten wat ze wil hebben
Geld uitgeven is toch juist goed nu voor de economie? Laat die moeder lekker kopen! Haha ok, feit blijft dat ze idd hartstikke gek is...
hier heb ik ook dingen gekocht die ze vroeg hoor, het gaat mij er niet om dat ze haar dochter precies geeft wat ze wil. Maar de avond voor pakjesavond nog naar de winkel racen omdat dochterlief ineens een ponykasteel wil (want zo vertelde ze het tegen mij) dat zou mij veel te ver gaan. Maar goed misschien ben ik een uitzondering.
Nouja.. Misschien wel maar je bent in ieder geval niet alleen Nou doen we een hoop sintshoppings last minute.. Maar klaar is klaar en ik ga dan niet nog eens extra naar de winkel omdat het perse moet
Hier kreeg ik de avond van 4 dec pas te horen wat ze wilde!! Gelukkig kwam het overeen met wat ik al had, anders had ik waarschijnlijk ook lastminute nog wat gekocht.
pff ik ben altijd laat.. maar de kinderkadoos zijn altijd wel op tijd klaar dat is toch veeeeeeeel makkelijker dan iets voor mn schoonouders zegmaar
Ik vind juist dit soort topics bizar. Heb je niets beters te doen dan andere mensen (die je verder helemaal niet kent) zo te veroordelen?