Peuter wil niet spelen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door deniseappeltje, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.206
    16.542
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier had 3 jarige ook zo'n periode dat ze alleen maar tv wilde kijken.
    Nu zet ik hem ook makkelijk aan want ik kan niet tegen een stil huis.
    Wat hier heeft geholpen is de helft van het speelgoed opruimen.
    Nu heeft ze een keukentje staan en haar poppen met bedje en stoeltje en poppenwagen en ze speelt eindelijk weer.
    Popje verschonen eten geven wandelen en voor mij een kopje koffie zetten hihi
    De Duplo heb ik verbannen naar haar kamer en als ze daarmee wil spelen dan mag ze boven spelen of we pakken het en nemen het mee naar beneden maar het gaat weer terug naar boven aan het einde van de dag.
    Zij werd dus gewoon overvoerd met speelgoed en was het overzicht kwijt.
    Misschien bij jou dochter ook eens proberen.

2. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Van haar staat hier beneden vrij weinig, van de jongste wat meer maar die is ook heel de dag vrijwel heel intensief ermee bezig.
    De laatste dagen is me keuken lade intressanter ;)
    Hier beneden voor haar is het keukentje en der poppen en wagen.
    Vandaag heb ik beeldscherm tijd enorm gehalveerd, even wat afkickverschijnselen maar ik moet zeggen al met al ging het best goed.
    ze mocht toen zusje lag te slapen kijken en deed hem daarna zelf uit en toen ik aan het eten begon, ze is een trage eter (Wat erg goed is) en daarom mag de tv altijd aan op de achtergrond zodat ze ook der tijd neemt en goed eet.. (niet bord leeg) want anders eet ze vrijwel gewoon niet.
    Ze was ook erg moe vanavond na zon hele dag bezig, duplo en stickeren.. wandeling buiten (babyfoon bij buurvrouw)
    Verder moet ik inderdaad weer in mn doen komen, wekker zetten etc.. ik blijf de laatste tijd vaker liggen wegens de gebroken nachten van de afgelopen weken, ze waren veel ziek en ik draai door de weeks en sommige weekenden alleen wegens het werk van mn man. en nee ik heb geen opa en oma back up systeem :(
    We zijn ook weer begonnen met de psz dus ik hoop dat dit ook weer helpt om samen ons vuurtje op te waaien.
    We zijn niet lui, we zijn gewoon even verdwaald zeggen we maar haha

3. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar

Deel Deze Pagina