Inderdaad ze hadden de honden ergens anders onder moeten brengen en de boel schoonmaken en niet dat kindje weghalen, ik vind het te erg voor woorden.
ik vind het ook een overtrokken actie. Moeder, vriend en kind in een vakantiehuisje stoppen, huis schoonmaken en alles is in orde. Als het huis onbewoonbaar is verklaard, waar wonen nu de moeder en haar vriend? Kan daar het kindje niet bijwonen? Ze hebben fouten gemaakt, maar dat beseffen ze volgens mij nu wel. PS: 1 hond(je) kan ook dramatisch aflopen voor een kleuter.
Er zijn genoeg kinderen doe het echt 'nodig' hebben uit huis geplaatst te worden... Denk aan mishandeling e.d En daar word niks aan gedaan... En nu een beetje uit de hand gelopen met dieren en hup kind het huis uit! Vind het belachelijk! Arm kind.. En wat is het voor rare eis dat ze het kind pas terug krijgen als ze een groter huis hebben? Die vind je ook zo lekker makkelijk 1.2.3 En daarbij zullen er genoeg ouders zijn die niet in een villa wonen Ik vraag me af en toe af of ze bij jeugdzorg ECHT wel eens nadenken over t belang van het kind zelf..
Dat wordt nu afgestraft over de rug van het kind. Straffen doe je dmv een boete. Niet door een kind bij der ouders weg te halen.
jeugdzorg denkt alleen maar het geld dat is allang bekend!! ik hoop uit mij hart dat ze hun kind terug krijgen! en als ze grote familie hebben dan zou het nog makkelijker zijn!
ALLE honden zijn besmet met wormen. Dat krijgen ze al van hun moeder via de melk als ze nog gezoogd worden en via de navelstreng. Met regelmatig ontwormen zorg je ervoor dat het er niet veel zijn, maar er blijven altijd wormen in het dier die zich innestelen in de spieren en weer actief worden bij een verslechterde weerstand. Maar dat terzijde! 20 honden op 45m2 is niet schoon te houden, waarschijnlijk zat alles onder de urine en poep, en haar. Snap heel goed dat het kind (al dan niet tijdelijk) is weggehaald. Dat schoonmaken kost je denk ik weken, want je moet ook alle vloeren en het behang eraf trekken omdat de urine en ontlasting daar helemaal ingetrokken is. Bah!