Word zo snel boos

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MamavanAenS, Jun 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanAenS

MamavanAenS Nieuw lid

Jun 14, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Onze oudste is 5 en ik heb de laatste tijd zo weinig geduld met hem. Ik verwacht veelte veel van heb en als hij niet direct luistert word ik boos en ga ik schreeuwen.
    Ik vind dit vreselijk gedrag van mezelf en helemaal niet eerlijk tegenover hem.

Hebben jullie misschien advies voor me?

Groetjes MamavanAenSenB

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe komt het dat je zo weinig geduld hebt? Slaap tekort? Veel stress? Iets anders? En dan dus dat probleem aanpakken. Als er niet echt iets aan ten grondslag lijkt te liggen zou ik misschien een cursus gaan doen. Ik zie veel van dat Triple P, misschien is dat iets? Triple P, Nederlands Jeugdinstituut

3. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik sluit me helemaal bij Salapio aan. Het tijdstip van je post doet me slaapgebrek vermoeden (no offence) ;)

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Oh nou ja die tijden kloppen hier niet en veranderen ook steeds volgens mij.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Tot 10 tellen voordat je reageert.

6. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb ook geen geduld voor mijn meissie! Ze is nu 3 en is de hele dag mij aan het uitproberen. Ze praat ook terug! En de hoek interessert haar echt niets. Dus ik verlies mijn geduld ook iets te snel! En merk ook dat ik mijn stem veel verhef. Helaas heb ik dus geen advies. Maar je staat er niet alleen voor. Ik denk dat veel meer moeders dit hebben!

Share This Page