Welk peuterbedje / kamer hebben jullie? En waar hebben jullie het gehaald? Ik ben me aan het oriënteren voor mijn zoontje, maar weet niet zo goed waar ik moet kijken. We zijn bij babypark geweest en daar hadden ze op zich wel leuke bedjes. Ik wil alleen ook op andere plekken kijken, maar waar???
Wij hebben na het ledikantje meteen een groot bed gekocht, toevallig was er op dat moment een heel mooi bed in de aanbieding bij de karwei, ik zou die foldertjes dan ook goed in de gaten houden, staan soms hele leuke aanbiedingen in!
Oh ja, daar had ik nog niet over nagedacht... De folders maar goed in de gaten houden dan... Ik heb wat op internet gekeken en zag daar deze site. Iemand ervaring met deze bedjes? Zijn ze van een goede kwaliteit? KINDERBEDDEN OUTLET, Solide KINDERBED, vanaf 149,95! (TIP)
Ik heb een bedje te leen gekregen van mijn (stief)moeder. Het is een houten meegroei bed die je aan het hoofdeinde en voeteneinde los van elkaar kan neerklappen (zie foto) dus niet uitschuiven zoals veel bedden tegenwoordig hebben. Weet alleen niet waar hij vandaan komt Leenbakker, ikea, soms hebben bouwbedrijven ook wat etc
Die vond ik ook erg leuk idd! Ik keek zelf erg naar deze vanwege de grijze kleur voor ik die houten kreeg Sofabed Sofie
Je kan ook op mp kijken, daar komt t peuterbedje van mijn zoon vandaan. Incl gloednieuw matras en lattenbodem voor vijf tientjes.
Onze oudste dochter heeft dit bed HEMNES Bedbank met 3 lades, wit - 80x200 cm - IKEA Onze jongste heeft alleen niet zo'n grote kamer en aangezien ze er vaak heen gaat om zich even terug te trekken wilde ik zo lang mogelijk ruimte besparen. Als ze wat groter is kopen weer een hoogslaper zodat we er een bureautje onder kunnen zetten.
Woonexpress heeft ook leuke bedden. Maar die moet je wel even in de winkel bekijken voor de daadwerkelijke aanschaf. Wij hadden 2 hele leuke bedden gezien.. Ong evenduur. En bij nadere inspectie in de winkel bleek de ene van niet al te dik spaanplaat te zijn en de andere gewoon goed stevig en van hout
Dat is bij mij ook de reden dat ik een verstelbaar bedje wilde i.v.m de kleine kamer. Het is maar 2 bij 3 dus alle ruimte is welkom natuurlijk. Als de 2de geboren is en ong 1,5 jaar is en een eigen bedje kan krijgen kopen we een dubbel halfhoogslaper voor de kids en ruilen we van slaapkamer. Diegene waar ik nu lig is 2x zo groot Wij hebben zelf het hemnes bed van 160 bij 200 in het wit