hoi allemaal mn dochter is nu bezig met op het potje of de wc te plassen in samen werking met een wc verkleiner alleen nu loop ik dus tegen het volgende aan ze plast steeds omhoog tegen dat plastic ding wat tussen de benen zit snap je het nog ? t lijkt wel alsof de verkleiner te klein is voor dr billen alleen dat probleem is dus ook bij potjes hebben jullie tips of eventueel een adresje waar je grote potjes ofzo kan kopen ? alvast bedankt
Het lijkt me dat ze dan te ver naar achter leunt, hoe zit ze op het potje? Wij hebben 1 te klein potje en hebben toen ook een andere gekocht. Die is van de kruidvat (bambino) en 3-in1. Die is fijn qua hoogte maar ook de verkleiner is groot genoeg, zelfs zo groot dat als ik haast heb, ook ik erop kan zitten
wauw das een flinke dan heb gewoon t idee dat het gat te klein is en na een dag alleen maar sproeien tijdens het plassen wil ze nu niet meer dus zodra die bambino weer bij kruidvat is eens kijken dan dit is ook niet leuk voor der en ze is pas 2.4 jaar ze durft echt nog niet zonder verkleiner maar gaat helemaal goed komen geen haast ook mee eigenlijk Thnx zal op gaan letten met kruidvat!!!
Hier ook gehad maar dat kwam omdat ze graag keek hoe ze aan het plassen was dus dan had ze haar beentjes niet gesloten. Nu zit ze niet meer op de verkleiner. Maar toen ze de beentjes sloot en niet meer kon zien hoe ze plaste ging het wel goed.
Mijn meisje van ook 2,4 zit ook geregeld op de verkleiner. Het is een flinke meid maar toch geen last dat ie te klein is ofzo. Zij zit r vrij wijdbeens op en ik zet haar er op dus ze zit best in ver in het midden. Ze wil ook altijd kijken hoe ze plast maar zo gaat het er nooit overheen.
Ik heb toevallig wel superslanke billen... not Klinkt logisch dat ze verkeerd zit omdat ze wil kijken, hoe gaat het als je haar een boekje geeft? Mijn zoon krijgt tegenwoordig een boekje op de wc omdat hij anders boos wordt op zijn piemeltje ("piemeltje moet naar beneden, naar beneden!" Om er vervolgens keihard tegen te duwen wat dus allesbehalve helpt en waardoor hij onder de verkleiner doorplast )
Dat probleem herken ik L. is nu 2j4m, maar al vanaf 14maanden zindelijk. Hier is het probleem dat ze haar bekken dan te ver naar achter kantelt, de pipi-kijk-houding dus ben nu echt bezig om haar te leren hoe ze moet zitten zodat ze in de pot plast ipv over de verkleiner heen. Het gewone potje word bijna niet meer gebruikt
ha, hier hetzelfde probleem! Het WAS ook gewoon te klein volgens mij. Wij hebben de family toiletzitting gekocht bij gamma, hehe, daar zat hij tenminste goed op. Helaas wil hij even niet meer zindelijk worden, dus we hebben de zitting nog wel even nodig. Het is deze:
Die is ideaal, mijn oude gastouder heeft die! Ik ga ook bij de gamma kijken, onze wcbril is toch gammel..
Wij hebben deze ook, ideaal! Geen geklojo meer met losse verkleiners En mijn oudste gaat gewoon zelf naar de wc en trekt dat ding voor haar naar beneden. En vergeet ze hem terug te doen, zit hij in 2 sec weer goed (voor als je zelf haast hebt )