Hoi allemaal, heb even een vraagje aan moeders die net zoals ik heel veel speelgoed in de kast hebben liggen maar de helft ervan gebruiken. Ik wil namelijk niet dat mijn kind te lang speelt met speelgoed dat zijn ontwikkeling tegenhoudt. Daardoor rot ik gewoon alles in de kast. Als ik weet welk speelgoed op welke leeftijd goed is, dan hoef ik ook niet rommel te kopen. Helpt iemand mij uit de brand?: liefs Lidewij
: Hoe bedoel je? Je wil gewoon alleen maar educatief speelgoed? Of .... Ik snap je vraag niet zo goed. Volgens mij kunnen kinderen al spelen met 10 rietjes en er iets van leren. Verschillende kleuren en tellen. Een pop kun je mee praten et cetera. Ik denk niet dat er zoiets bestaan als slecht speelgoed.
mijn dochtertje heeft ook veel speelgoed de ene helft staat op der kamer en de andere helft beneden zo wissel ik het steeds af maar hoe bedoel je met speelgoed wat z'n ontwikkeling tegen houd
Als mijn dochter met een baby rammelaar wil spelen dan mag ze dat van mij, gaat haar ontwikkeling echt niet van achteruit
idd nu vindt ze het speelgoed van haar broertje 6 maand heel erg leuk laat der lekker gaan ze speeld ook met rietjes
ja stom he dat ze dat dan ineens interessant vinden haha.. mijn dochter wilde nooit in de box en laatst waren we op visite waar een box stond en ze wou er persee in haha
Ik ben juist heel voorzichtig wat betreft het speelgoed voor mijn kinderen...ik werk elke dag met kinderen en heb zo'n beetje alles uitgeplozen en het beste speelgoed op een rijtje gezet. Nu is er natuurlijk bij iedere leeftijd weer ander speelgoed van toepassing. Ik vind fisherprice altijd wel erg leuk. Nu komt die wetenschapper van hun naar Nederland toe, ene kathleen alfano en zij geeft wel leuke tips aan ouders en weet blijkbaar alles over speelgoed. Hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Succes dan maar met al dat speelgoed