Wil iemand even met mij mee-shoppen? Ik kom er niet uit! Dit jurkje wil ik bestellen: Product Detail | H&M NL Wat doe ik daar nou onder?? Welke kleur legging en welke schoenen? Ik ben het even kwijt. Normaal ben ik erg creatief, maar nu dus even niet. Wie helpt?
Ik zou zeggen een witte legging met blauwe schoenen eronder, of misschien andersom...Voor mij matcht dat bij het jurkje
Ik zou gaan voor een grijze legging met stoere bruine laarzen evt grijs vestje/blazertje. Of een maillot en ballerina's bijv. Wit kan ook, maar kies ik eigenlijk zelden voor.
Mijn dochter heeft m vandaag aan met gewoon een witte legging. Maar er kan m.i. van alles bij: rood, grijs, wit, roze. Oker is ook leuk, dan zou ik er wel bruine laarsjes bij doen, die heeft mijn dochter niet, dus ik kies daar niet voor.
Mijn dochter van 3j4m (gemiddeld van lengte) heeft m in maat 98/104 en dan valt het jurkje tot ongeveer op haar knieën, misschien net iets erboven. Prima vind ik, want zo kan ze er, als het goed is, de hele winter nog mee doen,
Ik ga voor rood. Hebben ze dan net weer niet bij h&m, maar ach.. die kun je bij de hema ook wel kopen of zeeman Thanx dames! Op dit soort momenten vind ik dit forum ontzettend fijn!
Had bij de H&M een korte mouwen variant van deze en heb nog een satijnen lint (in welke kleur je maar wil, dus bij rode legging, rood lint) om haar middel gedaan, maakte het net af 😀. Veel leuke reacties op gehad, en dat voor 4,95 en een lintje