peuterbed of eenpersoonsbed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door EdN, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Hier sliepen ze tot ruim 3 jaar in een ledikant dus waren al een stuk weerbaarder bij de overgang naar 1pers bed. Ik vond ze ook niet echt verloren in het bed, het viel echt mee.
    Overigens was onze hoofdzakelijke reden dat we geen zin hadden om i. 3-4 jaar tijd 6 bedden, matrassen, kussens en dekbedden te kopen.

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Juist, dit was dus ook mijn gedachte.
    Daarbij hebben wij een klein ventje, dus in een eenpersoonsbed is hij echt mini... :p vind dat er zo zielig uitzien...

3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een meegroeibedje genomen. Begint klein en groeit mee naar een volwaardig eenpersoonsbed.

Een peuterbedje vind ik zonde en opzich leek een eenpersoonsbed me prima, maar toen ik dit tegenkwam vond ik dit het ideaalst :)

Ik heb de Ikea Minnen voor mijn dochter. Vond hem prachtig en ook ideaal dat er verhogingen naast het hoofd- en voeteneinde zitten waardoor ze er niet uit kan vallen.

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Peuterbed sinds 2 dagen en ze vind het heerlijk slaapt nog steeds door zonder eruit te komen

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier ook een meegroeibed (Ikea).
    Ideaal! Begint nu klein (130cm geloof ik) maar uiteindelijk heb je gewoon een 1 persoonsbed.

6. Beautybaby

14 jan 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk 1persoonsbed met bedrekje

7. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Peuterbedje (Ikea 160x79) ivm ruimte gebrek in haar huidige kamertje met de commode er nog in.

Heb trouwens gewoon dekbed erin die onder het matras ligt dus dat hoef ik straks (ooit) met overgang naar 1 p bed niet aan te schaffen.

Deel Deze Pagina