Ja ik moet eraan geloven, flip de beer is komen logeren. Gelukkig maar voor 1 nachtje. dochterlief wilde ermee slapen, heb gezegd dat ie wel in het poppenbedje mag slapen.daar was ze het niet mee eens Mijn huiswerkje zit erop, verhaaltje al geschreven over ons avontuurtje met flip. Hoe ervaren jullie het? Ik vindt het op zich wel leuk, dochterlief gaat er helemaal op in. Maar alleen hij lijkt me zo smoezelig, ruikt en ziet er trouwens wel fris uit. Maar het idee
Flip de beer heeft hier afgelopen weekend gelogeerd.. Ik heb Flip eerst goed gewassen en hij heeft in zijn eigen bedje geslapen Ik vond het wel erg leuk, mijn zoon is niet van de knuffels, maar Flip was het einde!
haha hier hadden we bij de peuters Puk. Vond het wel leuk dat hij langskwam maar echt niet bij ze in bed, mooi in een doos als bed oid haha.
Ohhw wacht volgens mij heb ik het door, gaat Flip de beer met alle klasgenootjes een keer mee naar huis??
mijn schoonzus had het heel fijn opgelost door flip bij ons te laten logeren samen met neefje! Kon tante mooi een verhaaltje schrijven haha. maar idd, zo'n smoezelig beertje hoort gewoon in een eigen bedje hoor
ach ja.... je kunt overal een punt van maken.... hier mag ie gewoon in bed....overleven ze vast wel....
Haha Flip lag hier echt in bed onder de dekens klem in de armen van onze oudste Vind het wel wat hebben ..haha alleen even een orgineel verhaaltje verzinnen en wat je erbij zet qua fotos. Poeh als je ziet wat sommige moeders ervan maken...
Hier gaat flip ook altijd in bad hoor, de wasmachine dus. En dat gaat ie bij veel logeerpartijtjes. Dus hij is niet vies en ruikt meestal nog wel naar wasmiddel
Hier stond er zelfs gemeld dat Flip dol is op in bad gaan . Maar wij hadden de eer nog niet dus ik mag nog even bedenken wat we kunnen schrijven
Hier is Flip al een aantal keer geweest. Eerst met mijn zoon en nu ook al een keer met mijn dochter. Hier komen ze een weekend! HIer gaat hij ook in bad De kindjes vinden hem geweldig en zijn zo zorgzaam voor Flip! Ach en dat verhaaltje erbij vind ik altijd wel grappig
Ik ken Flip de beer uit een kindertelevisie programma. Maar geen idee waar ze het hier over hebben in het topic. Ben ik wel benieuwd naar. Doen jullie mee aan het programma?
Hier was Flip gewoon schoon maar zoon heeft er helemaal niets mee. Flip lag gewoon beneden en hij is geshowd aan papa en mama en zusje maar dat was het ook wel. Zoon ziet een speelgoed beer en that's it. Ergens wel jammer hoor. .
de knuffel flip de beer hebben ze vaak op de kleuterschool, deze knuffel mag dan een dag of weekend met elk kind mee naar huis. het is dan de bedoeling, dat de ouders een verhaaltje schrijven, over wat flip de beer samen met je kind beleeft heeft.