Herkent iemand dit? Mijn dochter heeft vanaf vrijdagavond koorts. Begon met 39,5, vanavond 38,8. Nu dus al 4 dagen. Vrijdagavond was ze heel moe (logeerpartijtje) dus we dachten dat het daar van kwam. Zaterdag was ze lekker lui, volgens mij verhoging Zondag was ze denk ik koortvrij, ik heb het niet gemeten. Ze heeft heerlijk gespeeld. Ze had het wel over dat haar oren "klikten". Vandaag klaagde ze over hoofdpijn, paracetamol gegeven. Verder een prima dag gehad, maar vanavond toch weer 38,8. Ze speelt dus prima de hele dag, alleen wat moe. Herkent iemand dit? Koorts zonder ziek? Hoe lang mag dit duren?
zou als ze morgen nog koorts heeft toch even de huisarts bellen al is t maar voor advies. Hier ook een kindje wat met koorts eigenlijk altijd gewoon doorspeelt en je weinig merkt. Maar vaak blijkt hij dan wel luchtweginfectie of oorontsteking ofzo te hebben.
Ze heeft regelmatig oorontsteking, maar dan is ze vaak wel ziek en huilt van de pijn. Denk dus niet dat dat het is, maar weet het natuurlijk niet zeker...