Broekjes voor smalle taille?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meis28, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wie weet waar je die het beste kan krijgen? Liefste internationale (niet te dure) merken zoals h&m, Zara, c&a, primark omdat we in t buitenland wonen. Hema kan ook nog want online bestellen is mogelijk. M’n zoontje is 2 jaar en 10 maanden, vrij lang en smalle taille. Broeken in maat 92 zitten vaak goed bij de taille maar zijn te kort! Maat 98 is vaak echt te groot dus zakt af, maar lengte prima. Hij is zindelijk dus het liefste doe ik broeken met elastiek die hij gewoon omhoog en omlaag kan trekken maar zelfs die (die dan touwtjes in de taille hebben) zijn vaak te wijd bij zijn taille en ook al trek je de touwtjes aan, is het nog te groot. Broeken met knopen is nu niet zo handig omdat hij soms ineens nodig moet en t vaak zelf wil doen ;)

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    name it xs
    deze valt bij mijn lange smalle zoon het mooist. geen idee of het internationaal te krijgen is en wel met een schuifknoop.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Misschien voor thuis meer een dunne trainingsbroek.
    HEMA heeft redelijk lange broekspijpen. Uk is 1.06 en heeft lange benen. De 1.04 werd te kort achter bij zijn rug maar in de breedte en lengte paste het nog.
    Nu moest hij naar de 110 en moet nog een stuk op rollen. Moet wel de elastiek die in de taille goed aantrekken dan kun je de broek ook naar beneden trekken zonder de knoop te openen.

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Geen idee hoe de jongensbroeken vallen maar tumble n dry valt vaak mooi bij mij lange smalle dochter. Hm zara primark hema noem maar op zit allemaal veel te breed voor haar.

5. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Mijn oudste zoontje is ook heel smal en de enige broeken die ALTIJD mooi zitten bij hem zijn van Tumble N Dry. Echt alle andere winkels en merken geprobeerd maar er was altijd wel iets op aan te merken dat het niet mooi zat bij hem, ik koop nu dus gewoon altijd standaard de broekjes van Tumble voor hem.

6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Name it en noppies.

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Spijkerbroeken van Zara zijn super.
    Heel elastisch dus zit lekker. En een elastiek met knoopjes in de binnen rand zodat ie strakker kan.
    Zara valt wel klein dus maatje groter dan je gewend bent.
    Ze zijn er nu in verschillende kleuren.

8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Spijkerbroeken van de WE

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok ik ga eens kijken of ik iets van tumble n dry of name it kan bestellen.. Eergisteren nog een broekje bij primark gekocht, maat 2-3 jaar (98) maar zooo breed bij de taille, zakt zo van zn kont af.. en nou zaten er touwtjes aan dus ik dacht die trek ik aan.. maar die zitten er voor de sier! Dus niet door de hele taille geregen zegmaar. Word er stapel gek van, alles zakt af. Ik denk dat ik idd voor broekjes moet kijken met knoop en van die verstel knoopjes binnenin ..Goeie tip van de zara spijkerbroekjes!

10. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Ter stal heeft vaak ook wel smalle broeken voor meisjes. Ik weet niet hoe ze voor jongens vallen, maar misschien een idee om te kijken :)

Deel Deze Pagina