Gedrag van 21 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Sinds een zaterdag heeft Daan gedrag wat we helemaal niet kennen.
    Overal gooid hij mee. Is heel snel boos en erg gefrustreerd.
    Als het niet lukt of hij word gecorigeerd in zijn gedrag is het krijpen of in de bank bijten.
    Ik dacht dat het de aandacht is die hij minder krijgt maar ben juist heel bewust bezig en geef Daan juist heel erg geicht aandacht als rosanne slaapt of leg haar in de wipper erbij als we aan het spelen zijn.
    Hij wilt ook ineens niet meer naar bed tewijl we roos juist eerst erin leggen en met hem nog rustig wat doen drinken en dan naar bedje.

Is dit de pubertijt of is dit toch iets van jaloers zijn.

Wie weet raad?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Typisch Peuterpuberteit.

Heel herkenbaar hoor. Koen heeft het ook. Over het algemeen is ie best lief hoor maar als ik iets vraagt aan mij en hij krijgt zijn zin niet, nou dan berg je maar. Dan gooit ie met het eerste de beste wat ie tegenkomt (laatst was het de afstandsbediening :x ) of verkoopt mij of papa of Sara een mep. Nou, dan krijgt ie echt wel duidelijk te horen dat het echt niet mag. En dan zeg ik het gewoon duidelijk zo van: Koen, NEE dat mag niet. En daarna is het ook klaar. Als ie dan weer boos wordt of gaat gillen negeer ik hem even tot zijn boze bui over is. Werkt vrij goed moet ik zeggen. Tis niet makkelijk maar ja... je leert er wel steeds beter mee om gaan. Succes!

3. imhvanboxtel

25 jun 2008
    24
    0
    0
    Absoluut Peuterpuberteit, ik herken het helemaal.
    Bij ons valt de bank ook erg in de smaak ;)
    Heerlijk om in te bijten, maar ook erg opstandig, knijpen, slaan, bijten als hij zijn zin niet krijgt.

Heftige tijd vind ik het, soms erg moeilijk om zelf rustig en kalm te blijven.
    Maar ach het gaat vanzelf weer over zeggen ze dan.

Deel Deze Pagina