welke meisjesschoenen zijn het beste

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emje, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Geen idee welke er het beste is zo vanaf een plaatje.
    Vind die grijze er wel heel erg leuk uitzien, daarna de eerste rode en de middelste vind ik het minst.
    Succes met uitzoeken!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik zou die eerste schoentjes doen en het laatste paar.

Maar als je maar 1 wil dan het eerste paar

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dat ligt niet zozeer aan de schoen, maar vooral ook aan de voet van je meisje. Ik ben geen voorstander van het kopen van schoenen via internet, tenminste niet wanneer je niet eerst eens de voeten hebt laten opmeten en je hebt laten adviseren over wat voor een soort schoen het beste bij haar voeten past. Als je eenmaal weet welke merken goed zitten kun je natuurlijk wel online kopen en het eventueel ruilen als het niet goed zit.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    welke het beste is hangt af van de voet van je dochter.....niet elk merk past bij elke vorm voet, je weet het pas als je het past

6. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    dan kan ze toch thuis passen en terugsturen als het niet goed zit?

ik vind de grijze het leukste, welke het beste is dat weet ik niet.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    En dan zelf beoordelen of de schoen goed zit? Dat is niet zo eenvoudig bij een kindervoetje hoor. Je ziet bijvoorbeeld niet snel of de schoon wel breed genoeg is (of misschien juist wel te breed) enz.

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Snap ik, maar niet iedereen heeft misschien het geld om naar een dure schoenenzaak te gaan??
    Ik koop de schoenen voor mijn kinderen ook altijd zelf en eerlijk gezegt kijkt er niet altijd iemand met me mee. En ik heb zo'n idee dat ik daarin niet de enige ben.

9. LF84

LF84 Niet meer actief

10. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Vind de grijze ook het leukst!

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar dat je voeten op kunt laten meten en iemand met verstand van voeten/schoenen een advies kunt laten geven betekent toch niet meteen dat dit bij de duurste schoenenzaken moet? Dit kan ook prima bij goedkopere winkels hoor!

En desnoods laat je bij een wat duurdere schoenenzaak de voeten eens opmeten en je adviseren en koop je later bij een goedkopere winkel een voordelig schoentje dat goed aansluit bij het advies? :p:)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou deze schoenen zijn duurder dan de schoenen die ik altijd koop bij een schoenenzaak hoor :D gewoon bij de Scapino. Daar weten ze echt wel wat van schoenen en je kunt er prima kinderschoenen krijgen. Overigens ook weleens in de opruiming bij een 'dure' schoenenwinkel goed geslaagd.

Ik vind ze eerlijk gezegd allemaal redelijk 'stevig', ik zou liever voor wat soepelers kiezen wat goed meegeeft met de loopbewegingen omdat je dochtertje nog jong is.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Eens met Babybergen & Yummy: iedere voet is anders, dus ik kan geen oordeel geven over welke beter is voor je kindje.

Wel over het materiaal:
    Het middelste paar heeft zowel een buitenkant als een binnenvoering van leer. Dus als ik zou moeten kiezen, zou ik voor het middelste paar gaan. Als je leren schoenen goed bijhoudt met poetsen, gaan ze lang (een heel seizoen) mee. Met een leren binnenvoering heeft een kindje minder last van zweterige voeten. Bij laarsjes kijk ik altijd of de rits is afgedekt (zal vast een woord voor zijn, maar ik weet niet hoe dat heet).

Succes met winkelen!

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wij hebben onze kinderen diverse schoentjes van Superfit laten dragen, gekocht bij een kinderschoenenspeciaalzaak. Dit zijn dus goeie. Maar die jij hebt uitgezocht zijn Snowboots! Zou ik dus niet doen.
    De andere merken ken ik niet.

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

Toevallig laatst bij de fysio voor de kleine geweest en die zei letterlijk als je je gezond verstand gebruikt koop je geen slechte kinderschoenen meer. Daar hoef je echt niet 100 of 80, euro voor te betalen. De schoenen van bijvoorbeeld dokter visser van scapino zijn heel erg goed. Wat ik als tip kreeg was opletten dat de hiel stevig genoeg is dus niet dat ze er doorheen zakken als ze ze net aan hebben, dit kan je heel erg goed voelen, daarnaast kan je het aan de afwerking van binnenuit ook heel goed zien, is het een voetbed of een dun zooltje?

Ik koop wel altijd duurdere schoenen, maar meer omdat ik een kennisje heb waar ik die heel voordelig kan overnemen en dan vindt ik een paar timberlands voor 35 euro toch wel leuk. (dit zijn breukparen waar je overigens niets aan ziet), maar als ik wat leuks zie bij scapino koop ik het ook als het maar aan mijn eisen voldoet.

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou ook geen schoenen via internet kopen maar naar een winkel gaan. Voetjes op laten meten en verkoper laten meekijken welke schoenen goed passen. Dat is niet altijd zo makkelijk om zelf te doen. Hier had ik schoenen waarbij heel moeilijk te voelen was of ze te klein waren of niet. Neus was zo stevig, kreeg je echt niet ingedrukt. Toen leuke shoenen gezien maar die zaten niet goed. Verkoper zag het zo en gaf ook eerlijk antwoord hierin. En dan ook echt eerlijk antwoord want hij raadde me een goedkoper paar aan en raadde het af om de hoge gympen te kopen.
    Het heeft ook niet veel zin om alleen voeten oo te meten en dan vervolgens via internet te bestellen want tussen merken zit ook vaak verschil qua maat. De ene valt groter of breder dan de andere.
    Het hoeft inderdaad geen dure winkel te zijn of dure schoenen. Hier ook altijd schoenen van scapino. Dr visser, kiddy kicks of hush puppies. Zijn goed van kwaliteit, zool is flexibel en ze zijn ook niet duur. Rond de 35 euro.

Vind de schoenen die je laat zien er stug ogen. De zool moet wel een beetje flexibel zijn tijdens het lopen.
    Als ik tusseh die 3 zou moeten kiezen dan zou ik voor de 3e grijze gaan. Zool lijkt niet zo dik en hij is minder lomp. Maar dit soort verkopen ze ook bij scapino

19. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik zou ook voor iets gaan wat een flexibele zool heeft.

En idd goed passen!

Deel Deze Pagina