Peuterbed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Twinkeltje, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Hoi,

Wij willen onze dochter (dec 2 jaar) in een peuterbedje doen, omdat we in februari onze 2e verwachten. Hoe oud waren jullie kids? Waar moet ik aan denken?

Groetjes Twinkeltje

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter ligt sinds zaterdag in een peuterbedje en de overstap is perfect verlopen. ik had rekening gehouden met slapenloze nachten maar nee ze sliep meteen vanaf nacht 1 heerlijk. ze kan er zelf in en uit klimmen maar dit vind ze niet zo interessant. ze blijft netjes op der plek liggen tot de volgende ochtend. in der ledikantje klom ze nog al gevaalrijk en is er zelfs 1 x uitgevallen.

ik heb voor de zekerheid een matras gelegt langs der bedje die als ze niet slaapt zo onder het bedje past. als ze er dan uit mocht vallen valt ze zacht. tot nu toe nog niet gebeurd. hier verliep het dus perfect tegen alle verwachtingen in en had al rekening gehouden met slapenloze nachten )

bedje komt van ikea zie album

3. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Djaydee ligt sinds ze 1,5 is in een groot bed, en dit ging meteen prima. Onze meid werd hysterisch van haar babybed, en sliep heerlijk is haar nieuwe bed. Wij hebben een bed waarvan je een losse plank erop kan monteren tegen het vallen uit bed. Ze vindt het helemaal geweldig.

Veel succes.

Groetjes Monique76

4. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Onze kleine meid ging met 1,5 jaar in een peuterbed. Ze klom namelijk uit haar baby bed. In haar peuterbed bleef ze gewoon lekker liggen.

5. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    Naomy ligt vanaaf 14 maanden in peuterbed vanwegen hooftbonken in ledikant mochten we van cb peuterbed proberen eerste 3 n8te ging goed toen weer tijd gebonkt en nu gaat weer goed dus

Deel Deze Pagina