Dochtertje griep?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Nena77, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nena77

Nena77 Actief lid

Dec 7, 2007
    445
    0
    0
    Hoi,

Even een vraagje. Mijn dochtertje van bijna 2,5 jaar is sinds woensdag ziek. Heeft toen wat overgegeven, sindsdien niet meer. Gisteren koorts 39.9 hoesten en erg verkouden. Naar de dokter geweest. geen infectie van de luchtwegen of iets dergelijks. Nu sinds gisteravond klaagt ze steeds over buikpijn, ze laat veel windjes en boertjes. Maar geen diarree of overgeven. Het is huilen, huilen, huilen... vanochtend had ze 40.5 toen ze uit bed kwam, na een zetpil knapte ze iets op.
    Ze drinkt voldoende, maar eet al dagen bijna niets.
    Zou dit gewoon de buikgriep zijn en laten uitzieken?? Ik wil niet direct weer de dokter bellen en overbezorgd overkomen.

Groetjes Nena

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Als je bezorgd bent moet je gewoon bellen! Daar zijn ze voor hoor:)
    Maar de buikgriep heerst nog al, overgeven, diaree en korts.
    Vervelend hoor als je kleintje zo ziek is:(
    sterkte ermee! en als je het niet vertrouwd! gewoon bellen!
    En als ze maar genoeg drinkt.. als ze diaree krijgt dan drogen ze snel uit..

3. Nena77

Nena77 Actief lid

Dec 7, 2007
    445
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Ze drinkt genoeg gelukkig dus daar maak ik me geen zorgen over. Ze zal toch wel gewoon flink de griep te pakken hebben. Ik vind die hoge temp zo vervelend. Maar goed, kinderen hebben natuurlijk al snel hoge koorts.

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja die koorts ja.
    Hier loopt het ook op tot 40,5 graden en dan als of er weinig aan de hand is.
    Nou sterkte ermee!!

Share This Page