peuterbedje met 20 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demie, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben voor de eerste maanden een wiegje gekocht, als de oudste 2 is gaan we langzaam wennen aan een 1persoonsbed en kan de baby tzt met 6 maanden naar het ledikant.

2. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ons zoontje met 18 maanden over gedaan naar een peuterbed. Hij was daar ook echt wel aan toe zien we nu. Hij geniet lekker van zijn vrijheid en kan nou tenminste niet meer uit zijn ledikant vallen.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik verbaas me daar echt over. Als ik boven de was opruim speelt dochter van19 maanden in haar kamertje. Ze trekt de kasten open, klimt op de stoel en gaat daar staan dansen. :D
    Ik zie dat nog helemaal niet zitten. Jullie kindjes doen dat niet?
    Ik gebruik overigens ook nog een slaapzakje.

4. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Ik kan me daar ook totaal geen voorstelling van maken😅
    Hier is dat ook een groot feest. Als ik de was in de kasten leg zit mijn zoon overal in en aan, of staat te springen op het bed van zijn oudere broer.

Hier zit er 20 maanden tussen mijn kids. Maar ik heb een tweede ledikantje gekocht op mp. Mijn oudste ging pas na zijn derde verjaardag van ledikant naar groot bed.
    Die heeft nooit aanstalten gemaakt om uit zijn ledikantje te klimmen oid. Die vond de geborgenheid in het ledikantje fijn.
    Mijn jongste die word nu bijna 2. Die laat ik zo lang mogelijk in zijn ledikant. Ideaal 😀

5. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles op zijn kamer is in principe dreumes proof. Ja hij kan op dingen klimmen maar die zijn niet hoger dan 60 cm. Het is 's avonds wel nog even feest maar als hij echt moe is dan klimt hij zelf op bed en gaat hij liggen slapen. Tot die tijd speelt hij lekker met zijn speelgoed.

Deel Deze Pagina