Mijn zoontje doet dit eigenlijk al vanaf het begin. Als hij op zijn buik ligt dan is hij verder heel sterk vanaf het begin al, maar ik blijf het raar vinden dat hij vaak steunt op de bovenkant van zijn handen. Ik zal proberen uit te leggen hoe dat eruit ziet. Zijn ellebogen zijn naar buiten gericht, zijn hand en vingers ook en dan de bovenkant van zijn hand op de grond/ondergrond zeg maar. Is dit normaal? Mijn dochter heeft het nooit gedaan. Hij kan het ook gewoon normaal maar lijkt dit fijner te vinden. Met slapen (buikslaper) liggen zijn handen ook vaak zo. Ik heb een foto waar het een klein beetje op staat. Hij leunt er nu niet op en is dus niet helemaal plat op de bovenkant van de hand maar je kan wel een beetje het idee zien.
Mijn zoontje deed dit ook.In het begin toen hij aan het ontdekken was. Hij kon zijn handjes nog niet openen en naar buiten toe zetten. Na een maandje is dit overgegaan en nu doet hij sinds hij kon kruipen goed. MNu is hij aan het lopen (los proberen zonder resultaat nog) en aan het optrekken en staan aan tafel enz (doet hij vanaf 7 1/2 maand oud) en zette zijn voetjes ook op de bovenkanten zeg maar net zoals de handjes van je zoon nu. Dit is nu pas wat weg aan eht gaan.Maar weken ging hij staan op zijn bovenkant en dan met de voeten naar binnen toe dus.En dan flapte hij deze recht als hij stond. Hihi leren ze door.Hoort er naar mijn idee bij.Komt goed.