Peuterdekbed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal29, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Vorig jaar hebben wij voor onze kleine meid een peuterdekbed bij Leenbakker gekocht. Nu is het al een paar keer voorgekomen afgelopen weken dat ze 's morgens helemaal koud was als ze uit haar bedje kwam. En dit terwijl het buiten nog geeneens echt koud is en haar kamertje ook echt niet koud is. Nu ben ik aan het rondkijken voor een ander dekbedje. Welk dekbed hebben jullie en hoe is jullie ervaring hiermee?

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hadden hetzelfde, bij ikea een dekbedje gekocht en het advies gekregen dat dit het dekbed was geschikt voor deze leeftijd maar ik vond hem gelijk al erg dun, en dat is ook gebleken, na een paar nachtjes had ze het ineens erg koud! Toen heb ik bij de hema een donsdekbed gekocht, gewoon een eenpersoons en ze slaapt er heerlijk warm onder!

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Wij hebben hier sinds een maand een IKEA dekbed (vraag me niet welke!) en dat bevalt prima. Nu hebben we nooit geen problemen met uk want dat is net als zijn vader een kacheltje van zichzelf.

4. beccie

beccie Niet meer actief

Hier ook ikea, en mijn zoontje is altijd warm,

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wat ik zo raar vind is dat ze het afgelopen winter onder hetzelfde dekbedje wel warm had. Heeft Ikea ook peuterdekbedjes? Een 1-persoonsdekbed is wat groot voor op haar peuterbedje

6. beccie

beccie Niet meer actief

die van ons van de ikea is gewoon 1 persoons, maar ik heb hem bij het voeteneind gewoon wat omgevouwen.

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Dan ga ik eens tussen de Ikea dekbedden snuffelen ;) Mijn man en ik hebben ook een Ikea dekbed en zijn daar tevreden over.

8. beccie

beccie Niet meer actief

:)
    die dekbedden liggen wel op die kinder/babyafdeling.
    maar echte peutermaten van dekbedden hadden ze niet.
    op die showbedden hadden ze ook 1 persoonsmaten liggen als voorbeeld

9. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft er ook een van ikea, niet een van de dikste. Ze is van haar zelf erg warm, maar slaapt er ook super onder!

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik zie op internet dat de meeste peuterdekbedjes warmteklasse 3 hebben. Dat heeft ze nu ook en dat is niet warm genoeg. Ik ben bang dat we toch over moeten naar een 1-persoons. Je weet niet toevallig welke jij hebt van Ikea?

11. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn dochter heeft het ook nooit koud en vorig jaar sliep ze heerlijk onder haar dekbedje. Op de een of andere manier is het nu te koud voor haar. Geen idee hoe het kan eigenlijk.

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier zat het peuterdekbed ook steeds aan zn voeten, dus overgestapt op een gewoon 1persoons dun dekbed, en dat gaat beter.

Hij slaapt overigens ook nog wel met een slaapzak omdat hij alsnog veel draait en woelt, en hij vraagt er zelf ook nog om.

13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    En hebben jullie dons of synthetisch?

14. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb eigenlijk geen idee,:)
    ik kan morgen ochtend wel even op het etiket kijken. als hij wakker is.

15. Loe

Loe Niet meer actief

je kunt op de markt vier seizoenen dekbjes 120x150 kopen voor peuters, kost bijna niks. die van mij had een stikje los en moest maar 10 euro betalen. op internet zul je ook kunnen zoeken op 120x150 vier seizoenen dekbed. Wel iets duurder dan. Maar onze zoon is een kouwkleum, ligt nu in zijn slaapzak onder het herfstdeel (is zeker veel dikker dan het hema enkele dekbedje of die van de wehkamp, die is hetzelfde). Voor de winter heb je voor de meeste kinderen echt wel meer nodig.

16. Loe

Loe Niet meer actief

17. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Thanx voor de tip!!!! En ik zal anders ook eens op de markt kijken als dat zoveel scheelt

18. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Een synthestisch dekbed. Succes chantal!

19. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Heeft ze nu ook idd. Thanx en komt goed ;) Ze heeft nu een extra deken op liggen dus koud heeft ze het nu in ieder geval niet

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb de m bij wehkamp besteld, van cinderella. Mijn zoontje lag er vanochtend gewoon bovenop.

Nu zijn onze kamers momenteel 18 graden, dus nog niet koud.

Deel Deze Pagina