Hier ook een Ikea 1 persoonsdekbed op een peuterbedje. Past prima, je kan hem lekker instoppen. Wij hebben trouwens een 4 seizoenen en nu ligt alleen de dikke er nog op.
IKEA heeft twee maten dekbedjes. Een voor een babybedje en de gewone volwassen maat dekbed. Hier is uk ook bij opa en oma onder een babydekbed gestopt en was ook koud ... thuis een volwassen dekbed op een peuter bed en bij het voeteneind wat verder ingestopt en heeft het lekker warm. Ik geloof dat wij die klasse 3 hebben van IKEA.
Ik heb hetzelfde gehad als wat jij omschrijft. Ik heb gekozen voor een synthetisch dekbed omdat ik geen risico wilde lopen voor een allergische reactie en omdat mijn moeder dat aanraadde (en die heeft altijd gelijk ). Ik heb het 2 seizoenendekbed van de HEMA. Het is een 1-persoons. Het staat minder mooi op haar bed qua formaat maar ze heeft het nu lekker warm en dat is het belangrijkste. Ik vind wel dat de delen soms wat gaan schuiven. Ik maak dus een extra knoopje tussen de 2 lagen. Het dekbed was laatst in de aanbieding voor 20 euro. Nu heb je weer een actie met 15% korting.
Ja, die hebben we. Ik zou het materiaal wel even vergelijken met wat je nu hebt. Word je dochter ook wakker van de kou? Of voelt ze alleen koud aan?
Wij hebben voor onze beiden dochters een 4 seizoenendekbed gekocht met warmte klasse 2. Is heerlijk warm en in de juniormaat. Cara Comfort.4-seizoenen Zie deze link, voor het precieze dekbed. Je kunt hem makkelijk wassen, zelfs tot 90 graden. Hij is wel wat duurder, maar wel erg fijn.
Ze wordt wel eens wakker maar weet niet zeker of dat van de kou is. Ik heb haar laatst wel gevraagd of ze het koud heeft in bed en toen bevestigde ze dat.
Dan zou ik toch uitkijken naar een 4 seizoenendekbed. Die wij hebben is niet superdik, maar mijn zoontje heeft het niet snel koud.
Hier Ikea. Bevalt goed. Bij koude nachten gooi ik er een ledikantdeken op. Ze heeft het echt niet koud dan.
Nee sorry, dit staat ook niet op de website zie ik. Wil vanavond (ben nu op werk) nog wel even kijken op het dekbed zelf of het er bij staat, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.
haha zit je hier gewoon leden voor de tros te werven Goed dat je geslaagd bent. Ik ben helemaal vergeten om te kijken gisteren.