ervaring met dit potje? (eend)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Wen26, Oct 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hallo,

Ik merk dat mijn dochter wel interesse heeft voor het potje maar het niet prettig vindt om er op te zitten. Zo schuift ie bijvoorbeeld weg als ze er op wil gaan zitten, ze landt dan met dr billetjes op het randje, dat doet pijn en ze wil niet meer.

Iemand ervaring met dit potje? Lijk me zo handig met die handvaten en vooral ook gewoon leuk om op te zitten...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Lijkt me een geweldig potje.

Hier is Isabella wel eens gaan zitten en schoof het potje weg. Zo de plas op de grond.

Gelukkig kon ze er wel om lachen.

Waar kun je die kopen?

3. baard

baard Actief lid

Jul 9, 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    hier nog eentje die het klein epotje vervelen vind en mama ook.
    het kiept vaak op als ze er op zit met gevolg plas overal.
    en om te legen vind ik het ook een geknoei.
    heb nu een potje van picher price, beetje overdreven ding met geluidjes maar wel handig.
    is meer een stoeltje dus erg stabiel en je kan het heel makkelijk leggen doordat er een apart potje onder zit.
    het geluid heb ik wel uitgedaan want dat lijd alleen maar af.
    als ze beginnen te plassen dan speelt er een muziekje maar daardoor stopt ze juist met plassen.

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hij werkt hier totaal niet. ik heb hem maar losgekoppeld met zijn hoofd. Want als het hoofd erop zit denk mijn zoontje dat het een "loopauto" is en loopt met potje en al het hele huis door. niet echt handig hihi

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    lijkt me erg onhandig die eend, ze kunnen er moeilijker af stappen en als ze afzouden stappen denk dat de inhoud dan snel op de grond ligt.
    een gewoon potje is dan makkelijker.
    maar ziet er wel grappig uit die eend

Share This Page