Dekbed ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kari37, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Gebruiken jullie dekbedjes voor de winter?

Mijn dochtertje van 17 maanden wil absoluut niet in een slaapzak en wil ook niet onder de dekens, die worden meteen weggetrapt.
    Zal ook wel te maken hebben met de hete zomers hier maar nu het winter wordt zal ik haar toch moeten instoppen want het is hier heel koud omdat we geen centrale verwarming hebben.

Wilde eens een dekbed proberen omdat deze niet zwaar maar wel lekker warm zijn.
    Iemand hier ervaring mee?

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb een peuterdekbed voor mijn oudste maar hij vind het wel fantastisch stoer om eronder te liggen.

Waar woon je als ik vragen mag?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zie dat je in spanje woont.

Dekbedjes adviseren ze om pas te gebruiken vanaf 2 jaar oud, maar dit is een veilige grens, om ook de minder snelle kindjes veilig te houden.

Nu moet ik zeggen, van de week was het erg koud 's avonds. Dochter had haar dikke slaapzakje en haar dekentje bevuild. Ze lag in een dun slaapzakje en was echt koud. Ik heb toen, in overleg met mn man, haar een peuter dekbedje over gelegd. Ze heeft in tijden niet zo lekker geslapen! Ze ligt stil, ze is lekker warm en ze slaapt heerlijk! De eerste nacht heeft mn man elke paar uur even gekeken en gevoeld, maar het gaat gewoon heel goed. Dus slaapt mijn dochter van 9,5 maanden nu al onder een dekbedje...

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    In zuid west Spanje (lekker warm in de zomer maar kan ook heel koud zijn in de winter).

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik ga het ook gewoon proberen hoor, en zal het idd een beetje in de gaten houden de eerste tijd.
    Vind het zelf ook altijd heerlijk warm onder een dekbedje en veel gerieflijker dan al die rompslomp met lakens en zware dekens.

Deel Deze Pagina