Wat is hier aan de hand?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rosao, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Ok, beetje vage titel. Het gaat hierom, de afgelopen dagen is Thijmen niet zichzelf. Hij is snel huilerig en blijft daar lang in zitten, hij slaapt erg licht en is vroeger wakker dan normaal. Hij is ook overdag vrij moe (gister viel hij gewoon in slaap bij mijn vriend om half 12 terwijl hij het normaal makkelijk uithoudt tot half 2) en hij komt veel bij ons zitten enzo. Op sommige momenten lijkt hij er helemaal geen last van te hebben, maar voor het algemene beeld lijkt er wel wat te zijn. Maar wat?

Hij heeft geen koorts, lijkt nergens pijn te hebben... Vooral omdat hij deze week weer een inenting heeft, wil ik toch wel meer weten. Is dit normaal, is er met 2 jaar een soort mentale sprong? Denken jullie dat ik naar de HA moet met hem? Hoop dat iemand dit herkent!

Groet Rosa

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Misschien een griepje onder de leden?
    Je hoeft niet meteen naar de HA hoor, hij heeft geen koorts gelukkig.
    Drinkt en eet hij wel goed?
    En een mentale sprong zou het ook kunnen zijn of kiezen die nog moeten doorkomen? Zolang hij goede plasluiers heeft, eet en drinkt geen zorgen maken hoor.
    Is wel even schrikken als je dit niet gewent bent van je kindje.

Beterschap en sterkte.

3. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi,

Ik herken je verhaal wel een beetje, onze dochter is van 5 oktober 2007 en heeft rond haar verjaardag / ietsjes daarna een sprong gehad. Even heel veel slapen en hangerig. Slecht eten en gewoon niet in haar hum. Na een paar weken zag ik "ineens" dat ze anders was. Stukje volwassener in haar doen en laten. Ook heel erg ondeugend trouwens. Hier is het ineens weer goed gekomen. Natuurlijk als je het niet vertrouwd (mama instinct werkt vaak het best) moet je het even laten controleren.

Trouwens, na het vele slapen is ook het middagslaapje er even af geweest. Nu is het slaapje weer even terug. Ze is er duidelijk mee bezig.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    een sprongetje of misschien speelt er iets op kdv/psz?

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hij is wel idd afgelopen week naar een andere groep gegaan op de creche, dus misschien is dat het. Ik zat ook nog aan kiezen krijgen te denken omdat hij ook steeds in zijn mond zit met zijn hand en hij kwijlt veel.
    Hij had trouwens vandaag ook een beetje verhoging. Nou ja, ik kijk het nog even aan.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarschijnlijk was Thijmen gewoon heel erg verkouden afgelopen weekend, het is nu echt dramatisch. Hij heeft ons ook aangestoken en als hij zich zo voelde als ik me nu voel dan kan ik me levendig voorstellen dat ie zo was :)

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hier precies hetzelfde alleen is die van mij 3 jaar en 3 maanden. Echt PRECIES hetzelfde verhaal ook wat betreft de kiezen, al weet ik helemaal niet of er nog kiezen komen na de 3 jaar... ;)
    Ook bang dat het iets met de inenting te maken heeft...

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hier bleek het ooronsteking te zijn. Gister doorgebroken, hij heeft nu een loopoor. De inenting hebben we hier nog niet gehad omdat Thijmen toen koorts had.
    Succes! Hoop voor je dat het snel over is.

9. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Sorry, zie 't nu pas... 't zal ondertussen wel over zijn, neem ik aan...

Deel Deze Pagina