peuterfeest iemand ideen/tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ruby1987, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hey,

De verjaardag van mijn zoontjes heb ik nog nooit echt gevierd met familie erbij. Gewoon alleen mijn eigen gezinnetje.

Ons oudste zoontje word 3 26 juni en de jongste word 1 10 juli. We willen het in een zaal gaan vieren met veel familie en vrienden en hun kinderen. Mn vriend speelt in een band en hun gaan spelen, we willen een dj en verder willen we het nog met wat leuks opvullen bijv een clown ofzo.

Wat precies hebben we nog niet.

Ook hebben we nog geen idee voor een thema

Mijn vriend is surinaams/antiliaans/cubaans dus eten word geregeld door familie maar ideeen voor hapjes/lekkers/tussengerechten is ook leuk.

Heeft iemand ervaring? Leuke ideeen? Tips? Enz voor thema/opvulling programma/traktaties/extraatjes?

Voor in de pinata moeten natuurlijk ook kleine kados komen wat is een leuke winkel daarvoor?

Voor een clown/suikerspinnenkraam willen we ook geen hoofdprijs betalen.

Alvast bedankt

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wat voor kadootjes wil je in de pinata? Action en Hema hebben leuke kleine kadootjes.
    Qua thema zou ik naar de interesses van je kind(jes) kijken en het daarop aanpassen.
    Ik weet niet hoeveel kindjes op de verjaardag komen maar ik zou een aparte snoep -en drankenhoek voor de kids maken. Die tafel leuk versieren en voorzien van lekker snoep, chips, pakjes drinken. En om de kindjes bezig te houden misschien nog wat kleurplaten en stiften.
    Daarnaast weet ik natuurlijk niet hoe groot/uitgebreid dit feest moet worden maar een springkussen vinden ook veel kids leuk.
    Wil je traktaties zelf maken dan kun je hier eens kijken Traktatie – Leuke traktaties zelf maken voor verjaardag, geboorte of ander feestje

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ok bedankt:) weet je misschien uberhaupt thema's waar je het een en ander van kan vinden? We willen geen: cars/mickey mousse/diego of winnie the pooh

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
  5. adi

adi Niet meer actief

Ik zou voor de peuters iets neerzetten waar ze echt kunnen spelen. Want een feest in een zaal met een band is niet echt iets voor peuters natuurlijk.
    bijv een springkussen, of een ballenbak met glijbaan enz.

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    De band speelt uiteraard kinder muziek en probeer via de muziek interactie met de kinderen te krijgen. Het is zowiezo gericht op de kinderen. Onze oudste vind dat helemaal te gek en springt er meestal middenin:)

Deel Deze Pagina