Mijn zoon in een meisjesjeans... :->

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Suzanne75, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Van het najaar heb ik een jeans voor mijn zoon gekocht van Name It. Model Latin (zag ik vandaag in de broek staan) Met zoon in de winkel gepast, verkoopster plukte de jeans uit het rek. Ik was meteen verkocht. Een lekker strak modelletje, zat goed. Mooi donker. Ik dacht ik ga eens op internet surfen of ze nog ergens te koop is omdat ze zo goed bevalt. Het is de enige broek die niet afzakt tijdens het spelen. Blijkt het dus een meisjesjeans te zijn... :)
    Durf de broek nu niet zo goed in een maatje groter (110) te bestellen. Mijn zoon is heel breed gebouwd en ben bang dat ze straks te smal zal zijn als de lengte wel past? Of zijn meisjesbroeken normaliter niet wat smaller dan jongensbroeken? Iemand ervaring mee?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.868
    113
    Ik snap hem geloof ik niet helemaal: het model zit nu toch goed? Waarom zou hij in een maat groter dan niet ook goed zitten?

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mijn jongens dragen voornamelijk meidenjeans. juist omdat die beter zitten:D jongens jeans zijn veeeeel te wijd..
    maar als t model goed zit. zal t wel goed zitten ook met 110;)

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Model Latin valt vrij strak,kun je beter eens kijken naar model Sticks (14,95).
    Als je zoon breed gebouwd is,zit die Latin dan niet heel strak?
    Is toch een vrij strak broekje..

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Sticks vind ik persoonlijk echt een heel slecht model. Dat is gewoon modelloos. Latin is inderdaad een strak model maar dat zit bij mijn zoon nu gewoon precies passend.
    @NiekeKris: ik vroeg me af of meidenjeans niet op den duur gewoon wat smaller blijken te zijn dan jongensjeans. Hoe ouder de kindjes worden, hoe meer breedteverschil ze ook gaan ontwikkelen. Zodoende.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mijn kleine man draagt ook meiden jeans hoor :D hihhi
    ik haal alleen de bloemetjes en roze dingentjes er af :D.
    moet kunnen toch .. ik denk dat hij hem dan in een maat
    groter ook wel pas :D.

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft ook wel eens meisjesjeans aan, ook omdat die modellen strakker zijn dan de jongensjeans. Ik vind die wijde broeken niet mooi, ook omdat mijn zoon niet dik is ;) Ik heb hem ook vaak broeken aan van Name-it wel jongensmodellen en die vallen bij mijn zoon altijd perfect.

Deel Deze Pagina