Net had ik m'n vriend aan de lijn of hij al in buurt was. En toen hij zei dat hij overwerk had moest ik huilen, ben ziek, kids ook, zit er al doorheen vandaag en dan is dat het laatste wat ik wil horen. Maar goed, Martijn klom bij me op schoot en kwam me troosten, zo lief! Een knuffel geven en zelfs m'n tranen wegvegen, oh wat hou ik toch van dat ventje! Heb hem net even stevig vast gepakt. Zometeen in bad en naar bed, en ik met m'n pootjes omhoog. Wilde het even met jullie delen. Doen jullie kids ook van die lieve dingen? Vast wel
Ja ik had vanmiddag ook zo'n moment.. GEbeurde iets waardoor ik moest huilen, oud zeer zeg maar, en toen schrok mijn zoon, en zei, aaah mama huie? En aaide zo over mijn been.. En vervolgens kwam hij een kus brengen.. zo lief..
Schattig! Het ene moment wil je ze achter het behang plakken en het andere moment wil je ze vast houden en nooit meer los laten.
hm onze dochter heeft moeite met poepen en voelt zich dan natuurlijk niet lekker. 1 van de vaste uitspraken hier is dan ook "dan moet je even poepen" afgelopen weekend was bij opa de pizza verkeerd gevallen die heeft een dag continu naar het toilet gerend.. alle kanten kwam het eruit. en wat zegt ons liefje "opa ben je niet lekker?" nee opa was niet lekker "dan moet je even poepen opa!" je kon me wegdragen maar wel ontzettend lief
Ja vanmiddag nog, ik liet mn tattoo zetten, en nog voordat ze begonnen kwam hij bij mij staan en toen zei hij, mama rustig maar doet echt geen pijn, ik ben toch bij je, en hij wreef over mn rug. Kon hem wel plat knuffelen
Mijn schoonmoeder ligt momenteel erg kritiek in het ziekenhuis. Dus het heen en weer rijden naar het ziekenhuis en alle stress en ook nog de zwangerschap zorgen ervoor dat ik best wel moe ben. Lag net op de bank beetje te rusten, komt Tim naar me toe geeft me een aai over mijn hoofd en zegt: slaap lekker lieverd!! (zeg ik meestal als ik hem naar bed breng). Zoooo lief, het is af en toe een bengel maar op zo'n moment smelt ik.
Onze auto is van de week overleden en nu was manlief hier daar behoorlijk verdrietig van dus ik zei tegen mijn zoontje "papa's auto is helemaal kapot, dus papa is een beetje verdrietig." Zegt zoontje hier de volgende dag "mama papa's auto helemaal kapot, papa beetje verdrietig, moet ik even knuffel geven en kus" ahhhhh zo schattig
toen ik dochterlief zag toen ik net de curetage achter de rug had moest ik huilen. Dochterlief pakte mijn gezicht met 2 handjes vast, veegde mijn tranen weg en vroeg waarom ik moest huilen. Toen manlief had uitgelegd dat mama een prikje in de buik had gehad en dat de baby nu weg was pakte ze me stevig beet, aaide over mijn rug en zei 'stil maar mama, de baby is nu bij de maan he?' zo vreselijk lief!
laatst toen ik in de auto zat opweg naar mn moeder toe wreef mn dochter over mn hand die op de koppeling lag en zei: mamma? jij bent mijn liefie he! ik smolt meteen...