We zijn op zoek naar een kado voor onze bijna 3 jarige zoon. Het moet een kado zijn voor buiten maar we komen er zelf niet uit. Bedrag tussen de 0-200,- Hij heeft voor buiten: Fiets Loopfiets Step Watertafel Glijbaan Wipje We hebben geen mega tuin. Beetje standaard tussenwoning tuin Levertijd mag niet te lang zijn want hij is volgende week jarig. Dus waar is jouw 3 jarige helemaal gek op?!
Trampoline vind mijn zoontje helemaal geweldig. Misschien een schommel? Weet niet wat voor glijbaan jullie hebben, maar bij die houten speeltoestellen kun je vaak wel uitbreiden. En anders een losse schommel. Schommelen is ook leuk in de speeltuin. Hebben we zelf niet.
Tractor. Is wel groot, maar ontzettend leuk (onze dochter, ja echt, die heeft er een en vindt het geweldig). Zandtafel. Meer voor de zomer, maar vast iets voor als het mooi weer wordt. Trampoline is inderdaad ook erg leuk! Die heb je in allerlei maten! Een basketbal met basket voor aan de muur of een staande kan ook. Voetbaldoeltjes met bal! Meer weet ik even niet!
Trampoline hebben we idd ook aan gedacht en valt binnen budget als we er eentje van little tikes nemen. Schommel wil ik dolgraag maar kunnen we nergens neer zetten want we hebben afgelopen zomer een mooie grasmat gelegd dus vind het zonde om hem daar in vast te zetten. Aan huis kan niet want we hebben een overkapping. Aan schuurtje kan wel maar ze zijn of te hoog of te kort want dan kunnen we niet meer uit de schuur.. Dat was dus ook mijn 1e optie een schommel. We hebben een glijbaan van plastic. De huisjes/speeltoestellen vallen helaas buiten budget.. Tractor daar kwam sm ook mee idd (ze betalen mee, of eigenlijk betalen wij mee. Ze Willen graag een buitenkado geven) maar hij heeft al zoveel loop/fiets dingen dus vraag me af of dit HET kado is waar hij niet meer vanaf komt. En ze zijn best prijzig vind ik dus moet het wel gebruikt gaan worden..maar dat is met trampoline natuurlijk ook
T is bijna jarig en krijgt een traptractor, ik denk dat hij zich geen mooier cadeau kan indenken, maar goed ... hij is ook een echt autokind. Van mijn ouders krijgt hij er een brandweeraanhanger bij, die ook echt water spuit. Briljant!
Geweldig!! Dank je wel! Als het dan een tractor wordt moet deze erbij) vind hij vast helemaal geweldig.
Wauw, een cadeau van 200 euro? En het lijstje van wat jouw kind al allemaal heeft . Wat een bofkont is dat. Kom ik aan met mijn balkonnetje van 2 bij 1 meter . Ach verschil moet er zijn. Ik zie hier in de buurt geweldige boomhutten gemaakt van allemaal scroothout, echt heel mooi. Ik mis nog een kruiwagen, tuingereedschap om straks lekker mee te helpen, aquaplay, zandbak (aanvullen met piratenpak, schatkist en gouden munten?). Mijn dochter speelt veel in de tuin bij vrienden/familie. het meest interessant zijn een insektenverzamelpotje, steentjes, emmer, schep en een kwast om met water de muur te verven. eigenlijk veel kosteloos materiaal dus.
Mamavanmeisje, het is zeker een bofkont en wij ook want 50% is gekregen en de rest was allemaal een koopje op koninginnedag of mp Budget is tot 200 omdat schoonouders beiden een x bedrag neerleggen en aangezien we liever iets groots/goed willen omdat zijn kleine broertje er ook nog mee moet spelen hebben we besloten om dan zelf iets bij te leggen mocht dat eventueel nodig zijn. liever niet want we hebben al een kado via via op de kop kunnen tikken dus het lijkt heel wat maar dat valt wel mee hoor trouwens bedankt voor je tips van die kwasten, insectenbakjes en kruiwagen. Met een beetje fantasie en creativiteit kun je uren vertoefen
1 m2 moestuin voor kindertjes? Of kleiner stukje natuurlijk. En zaadjes/plantjes/bloemen om zelf voor te zorgen/van te smullen? Is ook niet zo duur maar houdt wel bezig Als er "per se" iets duurders bij moet doe je zo'n regenpijp-bak om met regenwater te kunnen sproeien, zo'n designding in de vorm van een grote waterdruppel.
Wij hebben ook een overkapping en daar hebben we van die haken aanvastgemaakt waar je een schommel aan kan hangen. Als ie dan klaar is mer schommelen halen we 'm er weer vanaf en hebben we er geen last van. Misschien nog een idee? Verder is hier de trampoline een heel groot succes! En de zandbak blijven ze ook leuk vinden!
ik bedenk mij dat onze jongens dit jaar wel mega verwend zijn. oeps. De oudste heeft met 3 jaar een skelter gekregen! Helemaal leuk! hij kan er een aanhanger achterdoen. Daarnaast heeft hij met 3,5 een fiets gekregen 16 inch, dit was omdat iemand deze weg deed en mijn zoon helemaal weg van was... dus voor bij opa gekocht, maar hij wilde zo graag dat hij die tijdje hier heeft gestaan. Hij is wel lichamelijk sterk, want hij fiets met gemak 20 km. Een houtenspeelhuisje wordt hier versleten! We hbben deze 2e hands gekocht, zag er geweldig uit en stevig, maar kostte nog wel 275. Maar dat wordt echt druk in gespeeld. loopfiets heeft hij ook nog veel mee gespeeld
Onze dochter had een trampoline gekregen, wel duur, maar als het goed is gaat ie zeker 10 jaar mee. Verder vind ze helpen in de tuin geweldig, vierkante meter tuin voor bonen en tomaten was hier een hit afgelopen zomer. Ze moest wel wat geduld hebben voordat het goed groeide. Eigen hark en bezem, evt. kruiwagen en ze kunnen de hele lente-zomer en herfst vooruit.
Een zandbak of een trampoline (of een schommel, maar die wil je niet ). Maar helpen in de tuin vindt ze veel leuker dan al het speelgoed bij elkaar. Dus iets als een moestuintje vind ik een erg goed idee.
Moestuintje is een leuk idee maar ik heb een eigen moestuin waar hij kan helpen. Vind hij idd helemaal super! Linda86 wat voor soort materiaal heeft jullie overkapping? Volgens mijn vriend kan het niet aan de onze hij vind het ook zonde heel jammer wang dat zou idd een goeie oplossing zijn! Ik denk dat het een trampoline of een tractor met brandweerwagentje moet gaan worden. Nu schoonouders Laten kiezen wat ze het leukste vinden om te geven..
Onze zoon heeft sinds dat hij 2,5 is een kruiwagen met schep en veger. Dit wordt zowel zomers als 'swinters gebruikt. Blad harken, sneeuwruimen, zandbak leegscheppen etc. Hij krijgt straks met zijn verjaardag een nieuwe kruiwagen omdat de ander (was 2e hands) ondertussen versleten is.