Hoi allemaal, Als de kleine is geboren dan gaat onze oudste natuurlijk trakteren op de PSZ Maar wat geef je nou de juffen? Hetzelfde als de kindjes of toch iets anders? En wat is dan leuk om te geven aan ze? Groetjes Mamzie
Geen tip van deze kant maar wil even mee lezen. Heb hetzelfde eigenlijk. Voor de kids heb ik wat verzonnen maar das nie echt wat voor de juffen. Ze krijgen een bekertje waar een doosje rozijntjes in zit en 2/3 spekjes. Zat te denken om ze gewoon maar beschuit met muisjes te geven ofzo. Gebak vind ik zelf ook nie erbij horen.
Ik was van plan om gewoon beschuit met muisjes te trakteren, dus ook voor de kindjes ... wel in overleg natuurlijk . Anders ga ik koekjes bakken, glazuur erop en dan muisjes ... of een knutseldingetje met gedroogd fruit erin. Ik zou denk ik sowieso hetzelfde geven aan de juffies. Maar dat past ook het beste bij deze PSZ ...
lange vingers dopen in de boter en dan in de muisjes. Juffies zou ik gewoon lekker mee laten smullen met de kindjes hoor!
Hier willen de juffen graag hetzelfde als wat de kindjes krijgen! Qua traktaties: - soesjes dopen in gesmolten witte chocolade en muisjes - plakjes cake met slagroom en muisjes - muffins met glazuur/gesmolten chocolade/witte chocopasta en muisjes - lange vingers met gesmolten chocolade en muisjes
Ben zelf zeven jaar lang werkzaam geweest op een psz. Wat meestal gebeurde: kindertjes kregen een kindertractatie (rozijntjes of chips of snoepachtige dingetjes) en als juffen kregen we iets anders, een gevulde koek ofzo. Maar soms ook wel es hetzelfde: allemaal een slagroomsoesje met muisjes. Het ligt ook wel een beetje aan de tractatie zelf, of het leuk is voor de kindjes en de juffies. Maar hoe dan ook: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, dus je mag gewoon lekker zelf beslissen.
Chocolade met muisjes erop in de kleur van de nieuwe baby ! Juffen houden van chocolade ... neem dat maar van mij aan ! Groetjes, Nikki F
ik had van die cakjes die apart verpakt zijn gedoopt in glazuur en dan in muisjes, juffen kregen hetzelfde.