Ik wil wat inspiratie opdoen in merken. Wat ik echt top merken vind (niet alles maar meeste draagt ze): Simpel, basis kleuren, geen gekke printje, patronen (tekst mag wel), dikkere stof kwaliteit als voor winter, leuke details. Zwart of te donker niet zo maar grijs en blauw en pink wel leuk. Smalle pasvorm Quapi meisjes collectie Z8 (niet alles) Tumble n dry Flo (niet alles) Billi lilly Xs funky (dan zonder gekke dieren printen) Nono Imps&elfs Ninni vi En ik hoop wat verrassend hier tegenkomen zoals ik vanochtend per ongeluk zag Bobbi Raviolli. Gelijk jurkje besteld in aanbieding
De meeste leuke merken staan al in jou lijstje. Kidzart en Jubel (dit is alleen geen smal merk) vind ik leuk. Noppies heeft ook leuke dingen er tussen en bampidano.
Wij kopen veel van bampidano, hele leuke pasvorm, erg meisjesachtig maar bescheiden, en echt gemaakt voor smalle meisjes
Die kende ik niet, leuk! Hier ook veel van name-it. Die hebben ook slim-fit broeken, zitten ook mooi bij mijn smalle meisje.
Petit Bateau! Lekker basic en kwalitatief goed. Daar betaal je ook wel naar. Zo had ik laatst een pyjama van 50 gekocht. (Hij was gewoon te schattig )
Bampidano kende ik ook niet, leuk zeg! Ik vind br@nd ook leuk en mimpi, maar die laatste is niet heel simpel, maar vind het zelf wel een stoer en toch meisjesachtig merk.
Hier word qua merk meestal Lief!, Bennetton, Tumble 'n Dry en Name It gedragen. Verder draagt ze vaak Primark, H&M, C&A, Hema en Wibra.
Bengh, bomba erg leuk maar erg prijzig. Koop deze alleen als was echt leuk is of op mp. Petit bateau heb ik rompers en veel baby kleertjes maar voor meisjes maat 86+ vind toch te baby achtig, te simpel Name it pasvorm vind ik niets. Noppies wel goed sommige dingen in design. Ca, primark, zeeman toch niet mijn smaak vind ook zonde van geld voor 1x dragen en dan prullenbak in. Frendz, hema, hm, next direct, benetton- pasvorm vind in niet zo en kwaliteit/design ook niet echt. Heb in zomer hema jurkje gekocht en dat was echt top maar is dan ook gelijk enige Bampidano/dutch bakkery toch niet mijn smaak ik hou meer van 1 basid kleur en accent en niet te veel diverse kleuren/printen/stoffen in 1 jurk Mim pi ook leuk niet alles maar veel vind erg bali achtig voor zomer erg leuk
Dan weet ik niet hoe je wast maar ik heb nog nooit iets weg hoeven te gooien, ook niks wat pilt of vaal word. Maar goed das een andere discussie
Ondanks dat ik zei toen ik zwanger was zeeman etc ook prima, vergeleken met echt merk kleding zie ik zo prijs/kwaliteit verschil dat ik best veel geld uitgeef aan kleren maat nu ook is iets in maat wat ze langer draagt en niet zit/kruipt/valt op straat/knoeit aan tafel etc. Al moet ik zeggen z8 koop ik niet voor kwaliteit maar voor design kwaliteit vind ik daar vergelijken met zeeman.. Ben benieuwd hoe jurkje bobbi raviolli uitziet. Echt verrassend nooit van gehord eerder
Chaos and order is ook erg leuk! Sommige zijn erg leuk. Dank voor tip Hoe valt die? Ze draagt nu maar 86/92 quapi en valt okey. Wil chaos en order jurkje kopen voor volgend winter dan denk ik toch 98/104 gaan of is het te? Ze is nu 86 cm maar lijkt mij niet dat ze zo blijft 1 jaar lang
Aanvulling op mijn eerdere post: Bakkaboe/Persival vind ik ook leuke kleding hebben. Persival is volgens mij vanaf maat 92, Bakkaboe t/m 86. Wel even opletten, lang niet alles valt smal.
Cakewalk We Villervalla Quapi O'Chill Kidz Art Lckr Shoeby Maxomorra Stones and bones Fransa Lofff Waaaw Name it Molo Wild Niet alle merken hebben rustige prints, maar ze vallen -op Maxomorra na- wel allemaal smal.