Misschien slaapt hij juist wel zo goed omdat hij zijn kamer zo lelijk vindt dat ie snel zijn ogen dichtdoet en de hele nacht dicht houdt Neeeee, flauw! Iedereen moet zelf lekker weten wat ie wil met een kinderkamer. Ik vind zoiets ook afschuwelijk maar anderen zullen het kamertje van mijn kinderen afschuwelijk vinden. So be it.
Natuurlijk mag je het lelijk vinden, iedereen zijn eigen mening toch? Het scheelt dat ik alleen het bed en de gordijnen hoef te veranderen en er dan dus niks cars aan is. Ik vind het ook helemaal niet erg om elk jaar het kamertje te veranderen. Mijn zoontje is gek op auto's idd niet zo zeer cars maar wel alles wat met auto's te maken heeft, hij gaat echt met plezier in dat bedje liggen, wat hij dus niet had met een ledikantje en een gewoon peuterbedje (wat we ook geprobeerd hebben). Gelukkig is het puur zijn kamer en wat speelgoed, no way dat hij in kleding loopt van uberhaubt figuren en ook geen stoel of iets wat in de woonkamer staat.
nou mijn zoon had een autokamer toen hij 1,5 was ook gaaf gevonden.. volgens mij niet iets wat met inbeelden te maken heeft. Denk ook wel dat het soort bed uit kan maken! Hij voelt zich hier kennelijk fijn in, daar gaat het toch om (en ik vind dit niet zo'n typisch hysterische cars kamer valt reuze mee, maak je zo weer wat anders van inderdaad.)
Meid, jij hoeft toch helemaal geen verantwoording hierover af te leggen? Mag je helemaal zelf weten hoor...al liep je zoon elke dag in carsbroeken/truien oid...
Damiens kamer heeft zandkeurige muren en een appelgroene muur. Meubels zijn vrij rustig met wat groen en blauwaccenten. Als aankleding van de kamer zijn er krokodillen: als sticker, als handlamp (zelf gemaakt), knuffel en nog een paar krokoaccessoires, maar niet dat je overal tientallen kroko's ziet. Hij vindt het helemaal leuk en is ie erop uitgekeken, halen we de accessoires weg en krijgt ie andere. Pas bij 10 jaar komter een volledige metamorfose.
Ik vind de meubels van Lifetime geweldig. Wij hebben voor onze oudste het boomhutbed. Groot voordeel: alle toeters en bellen kunnen eraf, dan hou je een gewoon bed over.
Hier roomwitte muren met wat kleuraccenten zoals een paddenstoelenlamp en schilderijlijstjes van de Ikea. Een plank met boeken, een plank met knuffels. Speelgoed staat er niet. Het is heel zacht en rustig.
Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek Wij hebben deze gordijnen op t oog. 1 muur wit en de andere zachtblauw zoals op t gordijn. Meubels van flexa whitewash. Twijfel nog over een andere vloer en dan laminaat of vloerbedekking
wij hebben voor onze oudste ook een hele stoere kamer. hij heeft de helft van zijn kamer, aan de muren, antraciet/zwart behang en aan de andere kant groen[lime] wit geblokt. dat staat zooo stoer! hij heeft voor zijn ramen, lime keurige rolgordijen en zwarte gordijnen. verder heeft ie een kleed zwart, grijs, wit gestreept op zijn kamer liggen en daar staan ook een paar manden van [zelfde patroon, van prenatal] en zo'n zitzak lime kleurig. zij bed is wit, daar zit zo'n bedkast bij, buro, linnenkast die zijn ook wit met antraciet kleurige deurtjes. je zou zo denken dat de kamer erg donker is, maar dat is dus helemaal niet zo, gelukkig. de kamer is echt een jongenskamer, maar toch ook heel tijdloos, leuk voor een 4jarige maar ook voor een 10jarige.
Joehoe meiden! Sorry kon eerder niet reageren! Bedankt voor jullie reacties! Maare wat een leuke ideeen/ kamers hebben jullie.... Leuk zo'n halfhoogslaper van steigerhout! Wij houden ook van rustig maar gezellig, als we voor bijv. een bos thema kiezen zouden we dat aankleden met accesoires... ook omdat we niet willen blijven veranderen Cars, thomas de trein e.d. komt hier ook het huis niet in... (sorry ) Iemand had een bos thema... heb je daar een foto van? Lijkt me leuk! Maare de kamer met blauw en groen vind ik ook erg stoer! van Cygnet toch? Jeetje moeilijk hé! Nog meer foto's en tips zijn welkom! ga nu even op zoek naar dat stoere halfhoge steigerbed!
onze oudste heeft boot en piraatjes thema, erg leuk! zee achtig.. zal binnekort wel is een foto maken..
daniel heeft nu wit wit en euh wit zoek nog een leuke poster voor op de muur en dan overgordijnen. Denk weer iets met boten/schepen
Zomerzoen heeft hele gave meubels van steigerhout. Boomhutten maar ook stapelbedden en huisjes. Wel aan de prijzige kant maar heel mooi.
Wij gaan de kamer van zoonlief ook binnenkort veranderen in..... jaja, een bos . Heb behang gekocht met allemaal bomen, dan spijker ik er nog een vogelhuisje tegenaan. De rest van de muren blijven wit. Ik koop nog een paar muurstickers, groen kleedje op de grond, wat dierenknuffels en ik heb een nieuw (groen) dekbedovertrek gekocht. Hier het behang: Fotobehang Herfst Bos [SU216] : Fotobehang en interieurstickers, decoreer je wand met Muurmode
wij maken op zijn kamer nog een speeltafel, zoiets als op onderstaand plaatje en dan komt dan op de foto naast de kast te staan. Ben heel benieuwd wat hij ervan vindt!. Omdat ze zo duur zijn gaan we er eentje zelf maken.
Wij denken aan dit behang Black en White van Eijffinger 39,95 | Eijffinger behang Black en White | Behangstore en aan dit bed En verder aankleden met verschillende blauwtinten.