Ik was net de was aan het doen en toevallig keek op de was etiket van een slabbetje. Staat erop binnenste buiten wassen Ga ik verder kijken staat het gewoon op elk slabbetje. Vraag me af hoe dat moet
Hahaha. Zo vertelde een vriend van mij dat op de pasta van de AH staat: op lage temperatuur koken... Weenie bij hoeveel graden het water bij de AH kookt
hahaha, hoe dom zeg... zo zag ik een keer in de veiligheidsinstructie van een loopauto: "niet uw kind de trap mee OP laten rijden" HUH?
omg zeg haha wat een domme opmerkingen toch op al die artikelen. lig hier gewoon krom van het lachen.
Haha wilde het net zeggen idd. Bij ons in de winkel staat bij de meeste kinderwagens in de boekjes dat je eerst het kind eruit moet halen. Zal er waarscheinlijk niet voor niks op staan ben ik bang.
ja ik zei ook al toen ik het las (was met mn schoonmoeder toen) ik wilde hem nou juist met kind en al inklappen en zo in de auto doen. Veel makkelijker dan kind in de autostoel, buggy inklappen in de auto doen en dan wegrijden hahahaha xxx