Hoi allemaal! Ik ben nu 10 weken zwanger en ik zou graag al mijn ervaringen en echo's in een boek opschrijven. Voor zover ik weet, bestaan daar speciale zwangerschapsdagboeken voor, maar ik kan ze nergens vinden! Iemand enig idee? Alvast bedankt! Groetjes Leonie
hoi leonie bij de boekhandel verkopen ze 9 van de 10 keer ook zwangerschapsdagboeken.. heb die van mij ook gehaalt bij de boekhandel.. gewoon even aan de kassa vragen scheelt je een hoop zoekwerk Liefs xx
Ik heb hem ook bij een boekhandel gekocht, van Anne Geddes... Heb er al een tijdje niet meer in geschreven, je brengt me op ideeen!
Ik heb hem ook bij de boekhandel vandaan. Vragen is inderdaad wel prettig, want hij stond ergens waar ik hem niet had verwacht! En volgens mij hebben ze ze bij de Prenatal ook. Succes!
Ik was heel blij met de mijne: "Jouw Zwangerschap van week tot week" van Mirella van Schaaijk. Zie www.babylief.nl. Er staan ook allemaal tips enzo in en je gebruikt hem ook nog tijdens de kraamweek.
Ik had bij Luca het 'negen maanden zwanger dagboek' Vond het een erg leuk boek waar van week tot week stond beschreven hoe het kindje groeit en wat je aan evt kwaaltjes kunt doen. Bij nr 2 ga ik zeker weer zo'n boek kopen. Idd hier ook gewoon bij de boekhandel te koop.
Die tekeningen vind ik heel erg mooi! Jammer van de gebeden; ik ben niet christelijk. De meeste 9 mnd dagboeken vind ik niet mooi,geen mooie plaatjes
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ction=BOOK Die is superleuk! Als je naar onderen scrolt kan je em inkijken!
baby 2000daar komt die van mij van ik heb een zwangerschap week na week agenda waar ik elke dag iets klein kan zetten... en een gewoon boek waar later alles van de kleine ook in kan