wat leuk dat je ook dat behang gebruikt heb. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat er uit ziet. en wat een mooie kamers zeg, knap dat jullie dat helemaal zelf gedaan hebben... weet niet of mij dat alleen gaat lukken. Grote kamers ook, super
Hier is het een blauwe muur geworden en een bedje in de vorm van een bootje. En heb er piratenstickers en foams bijgeplakt.Is erg leuk geworden. . Zo kan ik er later nog iets anders van maken..
dreamer wat is dat mooi geworden zeg, helemaal niet te zien dat het losse delen zijn. joyce; daar zit ik ook wel een beetje mee, wil niet dat hij er snel op uitgekeken is en ik over een aantal jaren weer kan.
Mijn zoontje heeft een klein kamertje, maar vooralsnog groot genoeg De basis is neutraal en ik heb zijn kamer aangekleed met ridder- en draak accessoires. Mocht hij het thema zat zijn, dan kunnen we het heel eenvoudig veranderen. Bij www.engeltjesendraken.nl hebben ze leuke spullen voor de aankleding van kinderkamers, zoals lampen, muurstickers ect.
Hier nog twee foto's. Ben erg blij dat we alles voor de komst van Julian zijn broertje af gekregen hebben, ik stond met 36 weken nog met een kwast in mijn handen
Ons buurjongetje heeft een jungle kamer: - Grote stok aan touwen in de kamer gehangen, met zo'n knuffel slang er aan - Bed "hemel" van Ikea in de vorm van een groot blad - Van die slungelaapjes (met klitteband aan de poten). Is bij hun erg leuk geworden!!
WIj zijn pas verhuisd en mijn zoontje heeft een kamer gekregen met het thema auto's Op de 1ste foto hing er nog geen lamp.