Hoi mama’s. Ik ben aan het oriënteren voor een peuterbedje. Ik heb een super leuk bedje gezien van 140x70. Nu zoek ik daar een matras voor.. hebben jullie tips? Slaapcomfort vind ik belangrijk.. er is alleen zoveel keus.. alvast bedankt x
Een Airgosafe matras + topper. In de ledikanten ook altijd de Aerosleep matras + topper gehad. Heel dik, comfortabel en goed ventilerend
Als ik van een matras dat vochtafstotend was had geweten dat het een prettig matras was dan had ik dat gekozen. Als je daar niet voor gaat dan is het fijn om op zijn minst de tijk te kunnen wassen. Bij kotsbuien, zindelijkheidsmissers ed is het wel fijn als je weet dat ze op een echt fris matras slapen. We doen er nu waterdichte moltons op in de winter. Maar we hadden minder was gehad als we dat niet nodig zouden hebben.
Wij hebben voor het peuterbed een matras besteld bij opmaatmatras. Dat kan je zelfs samenstellen. We hebben er een met afritsbaar tijk maar gebruiken ook nog een aerosleep matrasbeschermer. Daar overheen gebruik ik wel gewoon een molton en hoeslaken dus het is niet zozeer vanwege de lucht circulerende werking, maar dit lijkt me fijner dan de waterdichte moltons die ik wel erg plastic vond aanvoelen.