Peutermatras

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lientje13, 28 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje13

Lientje13 Actief lid

13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Hoi mama’s.

Ik ben aan het oriënteren voor een peuterbedje. Ik heb een super leuk bedje gezien van 140x70.

Nu zoek ik daar een matras voor.. hebben jullie tips?
    Slaapcomfort vind ik belangrijk.. er is alleen zoveel keus..

alvast bedankt x

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Een Airgosafe matras + topper. In de ledikanten ook altijd de Aerosleep matras + topper gehad.
    Heel dik, comfortabel en goed ventilerend

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Als ik van een matras dat vochtafstotend was had geweten dat het een prettig matras was dan had ik dat gekozen. Als je daar niet voor gaat dan is het fijn om op zijn minst de tijk te kunnen wassen. Bij kotsbuien, zindelijkheidsmissers ed is het wel fijn als je weet dat ze op een echt fris matras slapen. We doen er nu waterdichte moltons op in de winter. Maar we hadden minder was gehad als we dat niet nodig zouden hebben.

4. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Wij hebben voor het peuterbed een matras besteld bij opmaatmatras. Dat kan je zelfs samenstellen.
    We hebben er een met afritsbaar tijk maar gebruiken ook nog een aerosleep matrasbeschermer.
    Daar overheen gebruik ik wel gewoon een molton en hoeslaken dus het is niet zozeer vanwege de lucht circulerende werking, maar dit lijkt me fijner dan de waterdichte moltons die ik wel erg plastic vond aanvoelen.

5. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.137
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een aerosleep 140x70 matras en topper.

Deel Deze Pagina