Ik ben een trotse moeder van een fantastische tweeling en heb een vraagje hoe ik over moet stappen van 6 naar 5 flessen. Voor mijn zoontje doe ik dit al. Hij weegt 5040 gram (afgelopen maandag) en drink 5x 150+5 en deze gaan tot op de laatste druppel op. Mijn dochtertje weegt 4860 gram en dronk ook 5 flessen van 150+5 helemaal leeg. Maar ze heeft een buikgriep gehad en nu drinkt ze nog maar 110 ml per fles. Dus 5 flessen zijn te weinig. Nu zit ik dus weer op 6 flessen van 120+4..... hier is ze weer aardig aan gewend maar ik zou het fijn vinden als ze weer terug kan naar 5 flessen..... Ze krijgen beiden de eerste fles om +/- 6 uur....En de laatste om 22.00 / 22.30 uur.... Heeft iemand tips?
Tweelingen zijn fantastisch he!!!! Heb je al geprobeerd gewoon 150+5 aan te bieden aan haar??? Nadat mijn mannen buikgriep gehad hadden dronken ze langzaam steeds meer! Duurde een week voordat ze weer in hun normale ritme zaten!
ja ik heb vanmorgen 150+5 klaar gemaakt en aangeboden maar bij 115 hield het op. Toch even 4 uur tussen laten zitten en toen dronk ze weer 110....dus dat zou inhouden dat 5 flessen te weinig is. Daarom vandaag ook weer 6 flessen. Maar misschien moet ik dat wat meer geduld hebben. De buikgriep heeft ze woensdag gehad.....Ik blijf haar iedere ochtend gewoon 150+5 aanbieden en zodra ze deze weer op kan stap ik weer over op 5 flessen.....Misschien dat ik het dan maar zo moet doen En ja!!!!!.....Tweelingen zijn fantastisch