vrouwen met een militair

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 90Kirsten, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 90Kirsten, 28 sep 2015
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
    Hallo,

Ik ben op zoek naar vrouwen die ook een man/vriend hebben die bij defensie werkt en hierover willen praten. Eventueel tips uit te wisselen om de uitzendingen te verdragen of gewoon hun ervaringen willen delen.
    Dus zit jou man/vriend bij de landmacht, luchtmacht of marine praat dan mee.
    Er was een forum, maar die is inmiddels gesloten helaas!

2. 1548

1548 Niet meer actief

Hoi Kirsten,

Hier ook een man bij Defensie!

Er was hier eerder al een topic (schreef daar mee onder een andere naam), is dat topic dicht? Of bedoel je het andere forum? Daar heb ik een korte tijd geschreven maar dat vond ik niet zo gezellig..

3. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ik was op zoek gegaan of er al een forum bestond. Maar die is inmiddels gesloten en was ook niet echt meer recent, helaas!
    Vind het toch wel prettig om erover te praten, zeker nu er een uitzending aan zit te komen (duurt nog wel eventjes hoor).
    Jammer dat het vorige niet zo gezellig was.

4. 1548

1548 Niet meer actief

Er is/ was een ander forum. Om er toegang toe te krijgen moet je eerst een bericht sturen naar de beheerster, dan pas wordt het forum voor je geopend.

Hier is eerder een topic geweest maar daar werd op het laatst ook niet meer actief gekletst.

Waar en wanneer moet je partner op uitzending?

5. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend gaat "gelukkig" pas in mei weg naar de west.. Dus kan me nog goed op voorbereiden! Het is wel gelijk voor 4/5 maanden. Het is wel iets waar ik erg tegenop zie.
    En jouw man binnenkort op uitzending? Of al geweest?

6. 1548

1548 Niet meer actief

Ik snap dat je er tegenop ziet, het is ook niet niks natuurlijk..

Mijn man is dit jaar al geweest en staat voorlopig nog niet op de lijst om te gaan..

7. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor hoe lang was hij weg? en hoe heb je het ervaren?
    Fijn zeg dat hij voorlopig niet weg hoeft!

8. KB89

KB89 Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik meld me hier ook, mijn man werkt ook voor defensie.

Kirsten, kan me voorstellen dat je tegen de uitzending op ziet. 4/5 maanden is niet niks. Maar, ik heb achteraf altijd wel zoiets (zowel bij uitzendingen als oefeningen) dat het eigenlijk zo voorbij was. Heb je wel voldoende afleiding, vriendinnen, familie etc. voor die tijd?

1548: bedoel je een besloten club? Is het niet mogelijk hier opnieuw een besloten club voor aan te maken? Is toch wel fijn als niet iedereen kan meelezen

9. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kb89,

Welkom. Jij hebt dus al vaker meegemaakt dat hij voor langere tijd weg is? Dit wordt voor ons de eerste keer.

Ja we zouden eventueel een besloten club kunnen aanmaken, zodat niet iedereen mee hoeft te lezen.

10. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Ik praat graag mee, mijn vriend werkt ook voor defensie en vertrekt volgende maand voor 4 maanden naar het buitenland. Eerste keer in 4 jaar tijd dat ik dit ga meemaken...

Ben trouwens ook een voorstander van een besloten groep, praat net wat makkelijker

11. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een besloten club aangemaakt, vrouwen met een man bij defensie. Ik zal je uitnodigen

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Yes hier ook één :) Ik wil ook wel bij de groep!

13. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Mijne werkt ook bij defensie. Aantal jaar geleden 4 maanden naar de West geweest. Zelf ben ik ook militair.

14. Bones

Bones Actief lid

12 jun 2015
    281
    80
    28
    Hallo,

wil me er ook wel bij aansluiten. mijn man is vorig jaar 2x uitgezonden geweest.
    ben zelf ook militair.

Deel Deze Pagina