Wie heeft er al een winterjas gekocht voor haar peutermeisje? Ik ben nu heel hard op zoek omdat ik vorig jaar te laat was en de leuke jassen allemaal uitverkocht waren in de maat van mijn meisje. maar nu kan ik dus tussen de nieuwe collecties gewoon niets leuks vinden het is allemaal niet echt mijn ding.. Ook op MP gekeken maar ook niet echt wat ik wil.. Ik kan dus ook niet precies vertellen wat ik wil maar qua kleur neig ik wel erg naar babyroze omdat dat haar gewoon heel lief staat, maar dat is ook niet echt een modekleur op dit moment.. juist veel donker naar mijn idee Willen jullie je gekochte jassen spammen? en waar jullie ze vandaan hebben? wie weet doe ik wat inspiratie op
Zelf nog niets gekocht of bekeken, maar misschien zit hier iets tussen? http://www.kleertjes.com/meisjeskleding/jassen.html?page_size=40&season=winter&color=roze
Ik heb deze gekocht, 2 weken geleden Welcome! | kleertjes.com Heel gek want 2 weken geleden was ie in de aanbieding en nu niet meer maar goed, het is een hele mooie jas, lekker warm, vind de kleur winters maar niet te donker, ben er erg blij mee.
Babyroze in de winter lijkt mij heeeeeeeeeeeeeel erg besmettelijk en zou ik beslist niet doen! Donkerder kleurtjes zijn veel praktischer
Ik zou ook niet snel voor babyroze kiezen ivm besmettelijkheid. Heb mazzel, de jassen van vorig jaar passen nog. Had toen een donkerpaarse van cakewalk gekocht en een rode bij de zeeman geloof ik. Of wibra. Echt ongelofelijk, was al weken op zoek naar een winterjas voor haar en kon niks vinden. Alle dure jassen gepast en liep als laatste nog even de zeeman (of wibra dus) binnen en daar hing een superleuke jas voor 12 euro Hele winter aangehad en is nog steeds prima
Ik heb alle sites al afgestruind en daar niets naar mijn zin gevonden.. Babyroze is idd besmettelijk, maar ze past haar jas van vorig jaar nog en als ze echt buiten gaat ravotten krijgt ze die jas aan en ik heb liever een jas die haar leuk staat en ik elke week in de wasmachine moet gooien als dat ik elke dag tegen een jas aan zit te kijken die ik eigenlijk niet leuk vind.. Van Z8 heb ik nog geen winterjasjes gezien hoor voor komende winter..
Ja, ik had vorig jaar ook een leuke van de Zeeman voor maar 12 Euro. Dit jaar een zomerjasje van de Wibra met stippen en roesjes, haha, krijg er vaak complimenten over. Verder paste ze die van H&M van het jaar ervoor nog. Ik zag een leuke jas van Mexx voor dit najaar/winter, maar ik vind het wel wat duur: Vintage-look winterjas in blauw/grijze en rode kleurstelling van Mexx | Kixx Online kinderkleding & babykleding Daarnaast is het een wat korter model en ik vind lange jassen wat fijner op de fiets enzo, dus ik ben er nog niet uit.
GYMP heeft een roze winterjas.....erg schattig! Gymp winterjasje (U231-W13/441-2807-33/pink) | Kixx Online kinderkleding & babykleding Vorig jaar in de uitverkoop winterjas van Z8 al aangeschaft Winterjas Beth Pink - marine - Winterjassen en deze wil ik er nog bij hebben van S&D Le Chic, vandaag in het echt in een winkel gezien en in het echt is ie nog mooier dan op het plaatje: Salty Dog baby jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik vindt die van Beebielove ook erg leuk, misschien dat ik die nog in de uitverkoop aanschaf: Beebielove winterjas (va. 62) (C34+C37-W13/31-0920/cobalt) | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Ohhh die van z8 is gaaf! Helaas niet meer in haar maat, en voor mijn kleintje vind ik zo'n dikke jas niet prettig.
oh en ik vind die donkerblauwe érg mooi zeg! Maar volgens mij hebben we hier nog wel jasjes voor de winter...
@ Silvana81: Bedankt, zijn idd leuke jasjes maar mijn dochter wordt volgende maand 3 dus ben op zoek naar een jas in maat 104 helaas zijn de jasjes van de links alleen maar in kleinere maten beschikbaar...
De jas van Z8 heb ik ook voor mijn dochter. En verder heb ik deze: Welcome! | kleertjes.com Een stoere en een nette jas.